Bohaterowie spotu promującego najnowszy katalog IKEA w USA śpiewają fragmenty arii „La donna e mobile” z opery Rigoletto Giuseppe Verdiego. Kreacji towarzyszy slogan „Me and we. There’s room for both.”.
Za realizację odpowiadają agencja Acne i IKEA Creative Hub.
Zobacz również
PS IKEA GRATULERA
Z okazji 75. urodzin IKEA, przez najbliższych 5 miesięcy w sklepach będzie można kupić klasyczne produkty marki w nowych wersjach. W ramach kolekcji GRATULERA dostępne będą vintage’owe meble i przedmioty z ostatnich 75 lat działalności marki: GRATULERA: z okazji 75 urodzin IKEA wprowadza kolekcję swoich najbardziej kultowych mebli.
PS2 Aria orgazmów
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Aby promować premierę opery Pucciniego „Turandot”, a tym samym zachęcić młodych widzów do zakupienia biletu, szwedzcy specjaliści od marketingu, wraz z agencją INGO ze Sztokholmu, stworzyli reklamę „Aria orgazmów”. Reklamy nie trzeba opisywać, jej nazwa mówi wszystko. Nie zaskakuje także połączenie seksu z operą, bo Turandot to przecież opowieść o pragnieniu, zemście i tragicznej śmierci: To aria, jakiej świat nie słyszał
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3 Sinfonia Varsovia i Wawa Taxi: „Nieoczekiwane spotkanie z muzyką klasyczną”
Celem akcji „Nieoczekiwane spotkanie z muzyka klasyczną” była popularyzacja koncertów muzyki klasycznej jako formy wolnego spędzania czasu. Dzwoniący na infolinię Wawa Taxi (22 333 4444) do dnia 15 września mogli usłyszeć utwór „Dla Elizy” Ludwiga Van Bethoveena oraz komunikat „Są lepsze miejsca aby słuchać muzyki klasycznej. Zapraszamy na festiwal Szalone Dni Muzyki w ostatni weekend września”: Muzyka klasyczna w niecodziennych okolicznościach