Akcja „Nieoczekiwane spotkanie z muzyka klasyczną” ma na celu popularyzację koncertów muzyki klasycznej jako formy wolnego spędzania czasu. Żeby zachęcić przeciętnego Kowalskiego do odwiedzenia wydarzeń kulturalnych z muzyką poważną w tle, zespół kreatywny Ogilvy & Mather Advertising postanowił zaskoczyć odbiorców spotkaniem z tym rodzajem muzyki w bardzo niecodziennych okolicznościach.
Dzwoniąc na infolinię Wawa Taxi (22 333 4444) do dnia 15 września można usłyszeć utwór „Dla Elizy” Ludwiga Van Bethoveena oraz komunikat „Są lepsze miejsca aby słuchać muzyki klasycznej. Zapraszamy na festiwal Szalone Dni Muzyki w ostatni weekend września.” Korzystając z infolinii popularnej korporacji taksówek, Ogilvy & Mather Advertising chce zachęcić Polaków do spotkań z muzyką poważną na żywo, nie tylko w trakcie oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Zobacz również
Akcja jest odpowiedzią na brak zainteresowania Polaków wydarzeniami kulturalnymi – ponad połowa z nas nie odwiedza koncertów, wybierając oglądanie telewizji czy przeglądanie internetu jako preferowaną formę wypoczynku. Kampania zwraca uwagę na inicjatywy typu Szalone Dni Muzyki, które oferują zróżnicowany repertuar w dogodnym, weekendowym terminie za rozsądną cenę.
– Wraz z organizatorami Szalonych Dni Muzyki chcieliśmy przybliżyć Polakom ideę festiwalu. Żeby osiągnąć ten cel, postanowiliśmy wykorzystać w zaskakujący sposób niestandardowe medium, jakim jest infolinia Wawa Taxi – powiedział Jan Majle, Dyrektor Kreatywny Ogilvy & Mather Advertising
Za kreację kampanii odpowiada: Wiktor Bielski (Copywriter ) z Ogilvy & Mather Advertising. Głównym partnerem akcji jest korporacja Wawa Taxi.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej informacji o festiwalu Szalone Dni Muzyki można znaleźć na stronie www.szalonednimuzyki.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing