IKEA zamienia sen na piękną, poetycką historię i przypomina nam, że wszyscy musimy się naładować

IKEA zamienia sen na piękną, poetycką historię i przypomina nam, że wszyscy musimy się naładować
IKEA chce być blisko ludzi – rozumieć i na bieżąco odpowiadać na ich potrzeby. Ważne, by sprawnie oraz szybko reagować na zmieniające się oczekiwania klientów. Dlatego też w ramach nowej kampanii marka postanowiła odnieść się do tego, że dla rodziców sen...
O autorze
0 min czytania 2018-04-10

…jest najcenniejszym zasobem świata, ale zdarza się, że coś im go zakłóca…

Treść reklamy w poetyckiej narracji rejestruje wiele przeszkód, najczęściej wewnętrznych, które powstrzymują nas od porzucenia trudów dnia i oddaniu się w ręce Morfeusza. Spot opowiada historię pary tej samej płci, która stara się łapać sen, podczas gdy dobrze zaprojektowane wnętrze i urządzenia domowe pozwalają na maksymalny komfort! 

PS

Marka nie po raz pierwszy porusza kwestie kultury snu. W ubiegłym roku reklama „Wygraj sen” zachęcała odbiorców do zastanowienia się nad swoimi wieczornymi rytuałami, by dobrze spać w nocy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

IKEA bardzo mocno stawia na wygodę proponowanych klientom rozwiązań związanych ze snem, jednak nie wszyscy są przekonani. Najbardziej sceptyczni do łóżkowych rozwiązań marki byli Szwajcarzy, dlatego IKEA, specjalnie dla 120 mieszkańców Zurychu, stworzyła ośmiogodzinny koncert snu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się