TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Iker Casillas globalnym ambasadorem XTB

Nowym ambasadorem XTB został Iker Casillas. Legendarny hiszpański bramkarz wystąpi w spotach reklamowych oraz reklamach digitalowych promujących polską platformę inwestycyjną, w tym dostępną na platformie darmową ofertę edukacyjną dla początkujących i zaawansowanych inwestorów.
O autorze
2 min czytania 2023-02-13

Twarzą nowej kampanii XTB został jeden z najbardziej uznanych piłkarzy XXI wieku – Iker Casillas. W nowych spotach reklamowych XTB zwrócono uwagę na nową rzeczywistość dla inwestorów. Podkreślono znaczenie rozwoju technologicznego, narzędzi cyfrowych, dywersyfikacji aktywów oraz przede wszystkim – darmowej edukacji. Legenda piłki nożnej pokazuje, jak przemiana inwestowania wygląda na polskiej platformie inwestycyjnej.

– Jestem niezwykle dumny, że mogę być twarzą takiej marki jak XTB – jednej z najlepszych, globalnych firm inwestycyjnych. W piłce nożnej, podobnie jak w finansach, potrzebny jest trening, dobre wsparcie i mentalność zwycięzcy – przekonuje Iker Casillas.

Zaangażowanie Ikera Casillasa przez XTB to kontynuacja strategii budowania międzynarodowej marki w oparciu o ikony sportu. Hiszpan to jeden z najbardziej utytułowanych bramkarzy w historii. W swojej karierze sportowej wygrywał m.in. Ligę Mistrzów, mistrzostwo świata, mistrzostwo Europy, mistrzostwo Hiszpanii oraz mistrzostwo Portugalii. Wielokrotnie sięgał również po wyróżnienia indywidualne, m.in. znajdował się w prestiżowych zestawieniach FIFA/FIFAPro World XI oraz UEFA Team of the Year. Wielkie uznanie zdobył również dzięki swojej postawie poza boiskiem, ponieważ zawsze był wzorem do naśladowania.

– Inwestowanie to temat złożony, w którym o końcowym sukcesie decyduje wiedza, umiejętności, taktyka oraz opanowanie emocji. Podobnie jest w sporcie, dlatego cieszę się, że do drużyny ambasadorów XTB dołączyła jedna z ikon piłki nożnej, jaką niewątpliwie jest Iker Casillas – mówi Oliwia Szymczak, chief marketing officer w XTB. – Przez lata zawodowej kariery utożsamiany był z bezpieczeństwem, ciężką pracą, opanowaniem i profesjonalizmem. Podobne cechy charakteryzują XTB, dlatego to ambasador, z którego jesteśmy niezwykle dumni – dodaje Szymczak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty reklamowe wykorzystane w kampanii zostały nakręcone w Madrycie. Akcja została rozegrana w hotelu, czyli miejscu, w którym spotykają się ludzie w różnym wieku oraz z różnych środowisk. Do tego, często dzieli ich aktualny status życiowy – w ten sposób polski fintech podkreśla, iż inwestowanie obecnie nie jest zarezerwowane wyłącznie dla profesjonalnych maklerów. W przygotowanym materiale Iker Casillas wymienia natomiast, co jest fundamentem dla współczesnego inwestora, a jest to: platforma online, analizy rynkowe, dostęp do bezpłatnych informacji oraz edukacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Freundschaft, spot zrealizował dom produkcyjny Dobro, a zakup mediów powierzono OMD Optimum Media (Grupa OMD). Spoty reklamowe będą emitowane od połowy lutego w stacjach ogólnopolskich TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych, a także w serwisach VOD TVP, TVN i Polsatu. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą też działania online.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nawiązanie współpracy z Ikerem Casillasem jest dla XTB kontynuacją założonej strategii marketingowej, która opiera się na kooperacji ze światem sportu. Obecnie polska marka współpracuje z takimi gwiazdami jak Conor McGregor, Joanna Jędrzejczyk czy Jiri Prochazka. W przeszłości natomiast ambasadorem XTB był najbardziej znany trener na świecie – Jose Mourinho.