Ile zarabiają specjaliści z branży IT? Studenci odpowiadali i wygrywali pizzę w ramach kampanii the:protocol

Ile zarabiają specjaliści z branży IT? Studenci odpowiadali i wygrywali pizzę w ramach kampanii the:protocol
Serwis the:protocol stworzył kampanię, w której zachęca do korzystania z nowej funkcji, czyli siatki wynagrodzeń. W ramach akcji zaplanowano także nietypowe działania guerilla marketing. Studenci Politechniki Warszawskiej mogli wygrać pizzę.
O autorze
1 min czytania 2024-03-04

W ramach akcji powstały m.in. spot reklamowy czy murale. Kluczowe hasła pojawiające się na kreacjach to: „Czujesz, że możesz zarabiać więcej? Teraz możesz to sprawdzić!” czy „Pozwól sobie zarabiać więcej. Konkretnie sporo więcej”. Główny cel nowej kampanii to zbudowanie świadomości użytkowników na temat proponowanej i rozwijanej przez serwis funkcjonalności, jaką jest siatka wynagrodzeń. W jej ramach użytkownicy mogą znaleźć realne, oparte na danych od pracodawców siatki wynagrodzeń osób pełniących kluczowe role w ramach zespołów IT, uwzględniające poziomy stanowisk oraz formę zatrudnienia. Tuż obok znajdują się konkretne, aktualne oferty pracy z widełkami zarobków. 

W ramach działań teaserowych the:protocol przygotował także akcję typu guerilla marketing dla studentów Politechniki Warszawskiej, którą poprowadził Nikodem Rudziński prowadzący kanał Szhakal, poświęcony technologii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
@szhakal Razem z theprotocol.it wsparliśmy studentów podczas sesji, oferując pizzę dla energii🍕! Nie było to jednak wszystko – przygotowaliśmy konkurs, gdzie pytania dotyczyły widełek zarobków w branży IT, z danymi dostępnymi na theprotocol.it/zarobki💸! Koniecznie oglądajcie! #theprotocolit #thepro #theprotocol #IT #pracawIT ♬ dźwięk oryginalny – Nikodem Rudziński

– Zależało nam na zaplanowaniu takich działań, które będą kreatywne, niestandardowe i przykują uwagę tych osób, które faktycznie skorzystają z atutów funkcjonalności, jaką jest siatka wynagrodzeń. Na rynku pracy IT obecnie bardzo dużo się dzieje. Dla nas fundamentem każdych działań są badania użytkowniczek i użytkowników, które doskonale pokazują aktualne tendencje i przemiany. Udowodniły nam, że kwestia jasnej, konkretnej komunikacji potencjalnych zarobków jest obecnie kluczowa, dlatego to właśnie na niej się skoncentrowaliśmy projektowo i marketingowo – mówi Mira Winter, brand managerka the:protocol.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za pomysł kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Osom Studios.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe, zdjęcie główne: Szhakal

PS Czy coraz większe oczekiwania zawodowe znajdują odzwierciedlenie w wynagrodzeniach marketerów? Raport Grafton Recruitment

Zadowoleni z pracy, piekielnie zestresowani, a jednocześnie – chętni do przebranżowienia. Taki portret pracowników działów marketingu i PR rysuje się z „Raportu wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach” Grafton Recruitment.