Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Imagine pozyskała nowego klienta – Phillips Poland

W wyniku zwycięstwa w konkursie agencja Imagine rozpoczyna stałą obsługę firmy Phillips Poland, europejskiego oddziału firmy Phillips Industries, w obszarze digital. Współpraca dotyczyć będzie przede wszystkim przygotowania nowej wersji serwisu Phillips-europe.com.
O autorze
0 min czytania 2020-09-07

Umowa pomiędzy firmami została podpisana na czas nieokreślony. Agencja Imagine odpowiedzialna będzie przede wszystkim za stworzenie nowego serwisu internetowego marki Phillips. Zakres prac agencji obejmuje m.in. warsztaty agencji z klientem, prace z obszarów UX i UI oraz development.

– Grupa docelowa naszej marki to partnerzy biznesowi B2B: managerowie flot, producenci aut ciężarowych i naczep, dealerzy części samochodowych, hurtownie etc. Cele, jakie obraliśmy, decydując się na zmianę dotychczasowej strony, to m.in.: poprawa doświadczeń użytkowników, jak najbardziej jasna i przejrzysta forma prezentacji oferty, jak również maksymalne usprawnienie procesu sprzedażowego i wsparcie dla handlowców. Propozycje agencji Imagine były najbardziej zgodne z naszą wizją, stąd wybór właśnie tej agencji do współpracy digital – mówi Grzegorz Handzlik, european sales director, Phillips Poland.