Impact to agencja pracy tymczasowej dla specjalistów z branży budowlanej i technicznej, wyspecjalizowana w działaniach na rynku belgijskim i holenderskim, poszukująca pracowników w Polsce i Rumunii. Pilotażowa kampania właśnie startuje i potrwa przez miesiąc. Jej celem jest pozyskanie pracowników z Polski do pracy w Belgii, na co najmniej roczne kontrakty.
Pilotaż ma pozwolić firmie na sprawdzenie skuteczności poszczególnych kanałów komunikacji pod kątem długofalowych wspólnych działań altavia.kamikaze i IMPACT. Kampania pilotażowa będzie prowadzona w kanałach Google, YouTube i Meta.
Zobacz również
Agencja realizuje warstwę kreatywną w oparciu o materiały IMPACT. Przygotowane zostaną również filmy w wersji 6- i 15-sekundowej. Kampania ma zachęcać pracowników z Polski do podjęcia pracy w Belgii, jak już wspomniano, na co najmniej rok.
Firma z siedzibą w Belgii w ostatnich tygodniach zasłynęła (również na arenie międzynarodowej) viralową kampanią billboardową stworzoną przez darwin BBDO, nawiązującą do gorącego obecnie tematu potencjalnego wypierania pracowników przez sztuczną inteligencję.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampania pilotażowa w Polsce, przygotowana przez altavia.kamikaze, będzie również kreatywnie nawiązywać do ChatuGPT.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
altavia.kamikaze (dawniej Kamikaze) to działająca od 17 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Bricomarché, marki L’Oréal, Danone, Kaufland Polska, marki Coty, a także Polpharma czy marki Nestlé. Wspólnie z partnerami agencja rozwija się w sposób zrównoważony – ogranicza i kompensuje ślad węglowy. Dwa lata z rzędu agencja uhonorowana została złotym medalem EcoVadis. Wraz z Kaufland Polska zdobyła również nagrodę główną w kategorii Digital Marketing – Social Media w tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow.
PS Kamikaze przechodzi rebranding i zmienia nazwę na altavia.kamikaze
Po 5 latach od momentu dołączenia do reklamowej Grupy Altavia, agencja Kamikaze przechodzi rebranding w ramach którego zmienia nazwę na altavia.kamikaze oraz odświeża identyfikację wizualną. Nadal jednak, zgodnie z federacyjnym modelem działania Grupy Altavia, agencja będzie działać autonomicznie.