In-Image Ads – format, który nie tylko angażuje, ale przede wszystkim dostarcza wysokiej jakości ruch i realizację KPI

In-Image Ads – format, który nie tylko angażuje, ale przede wszystkim dostarcza wysokiej jakości ruch i realizację KPI
W dobie szumu informacyjnego i ślepoty bannerowej, reklamodawcy mają coraz większy problem z dotarciem do swojej grupy docelowej, nie mówiąc już o jej zaangażowaniu. Dlatego też coraz więcej z nich zwraca się ku innowacyjnym formatom reklamowym, takim jak In-Image Ads i full-picture od VOX.
O autorze
3 min czytania 2021-07-05

VOX jest spółką adtechową z ugruntowaną pozycją na polskim rynku, na którym działa od kilku lat. Oferuje ona innowacyjne rozwiązania z segmentu reklamy internetowej, takie jak kompleksowy ekosystem reklamowy z autorskimi formatami In-Image Ads i full-picture. Oparte one zostały one na technologii computer vision i picture recognition, stale rozwijanej przez spółkę.

In-Image Ads to nowy placement dla wydawców i format reklamowy dobrze już znany na naszym rynku. Umożliwia on wyświetlanie kreacji reklamowych na zdjęciach w treściach redakcyjnych wydawców. Dzięki zastosowaniu computer vision, zdjęcia i każdy element, który się na nich znajduje, są dokładnie analizowane przez algorytm, a następnie na tej podstawie kontekstowo dopasowywane są reklamy.

– Nasze rozwiązanie skierowane jest z jednej strony dla wydawców, chcących monetyzować nową przestrzeń reklamową, a z drugiej strony do reklamodawców, którym zależy na innowacyjnych i efektywnych sposobach dotarcia do grupy docelowej i na targetowaniu kontekstowym, istotnie wpływającym na przyciągnięcie uwagi odbiorcy i zaangażowanie go – mówi Adam Iwiński, CEO VOX.

Niedawno VOX umożliwił prowadzenie kampanii full-picture w formacie In-Image Ads. Pozwala to na wyświetlanie kreacji zajmującej całe zdjęcie redakcyjne, która po 5 sekundach jest minimalizowana. Kreacje wykorzystywane na potrzeby kampanii mogą być w pełni rich mediowe i zawierać dźwięk i wideo, dzięki czemu jeszcze lepiej przyciągają wzrok odbiorcy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Format In-Image Ads i full-picture idealnie sprawdzają się w każdej branży, przynosząc reklamodawcom bardzo wysokie wskaźniki CTR, znacznie większe niż w przypadku tradycyjnych kampanii display. Przykładem mogą być tutaj działania dla takich marek, jak: Douglas, PZU, adidas, Danone, Sony, Geberit, Porsche, Decathlon, Łomża, H&M, Karcher, Tesco, Peugeot, Coca-Cola.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

In-Image Ads i full-picture nie tylko pozwalają na kontekstowe targetowanie i wysokie zaangażowanie odbiorcy, ale zapewniają również 100% brand safety i 100% viewability – aby odsłona reklamy została zliczona, kreacja musi zostać w całości wczytana i wyświetlona odbiorcy przez co najmniej sekundę. VOX jako spółka stosuje autorskie zaawansowane algorytmy wpływające na jakość pozyskiwanego ruchu i mocno walczy z fraudami na rynku reklamowym, dlatego format ten jest w pełni bezpieczny dla reklamodawców i bardzo często wykorzystywany nie tylko w działaniach brandingowych, ale także w kampaniach performance’owych w branży e-commerce.

– Wszystkie nasze rozwiązania staramy się jak najlepiej dopasować do oczekiwań reklamodawców, którzy bardzo dużą wagę przykładają nie tylko do samej atrakcyjności formatu, ale przede wszystkim do jego efektywności. Dlatego też stale pracujemy nad rozwojem i ulepszaniem naszych formatów, a także zapewnieniem jak największego bezpieczeństwa – mówi Przemysław Symonides, Business Development Director, VOX.

Jakość samego ruchu i realizowanych kampanii dokładnie sprawdzają klienci spółki. Prowadzone kampanie i wszelkie ich parametry są przez nich weryfikowane zarówno pod kątem współczynników w Google Analytics, jak i przy wykorzystaniu zewnętrznych narzędzi analitycznych, takich jak meetrics, Gemius, czy Sizmek. Wyniki prowadzonych analiz na obecnie już setkach kampanii wykazują, że format In-Image Ads nie tylko przyciąga odbiorcę i dostarcza ruch z CTR wyższym niż w przypadku standardowych formatów i bardzo niskim bounce rate, ale przede wszystkim realnie wpływa na realizację założonych KPI kampanii, w postaci zwiększenia widoczności i zasięgu, czy sprzedaży – na czym reklamodawcom najbardziej zależy.

Ze względu na wysoką jakość ruchu i zapewnienie realizacji założonych KPI, format In-Image Ads jest coraz częściej wykorzystywany przez agencje mediowe na rynku polskim. Jednym z takich podmiotów jest międzynarodowy dom mediowy GroupM, który wspólnie z VOX zrealizował już z powodzeniem kilkaset kampanii dla swoich klientów, jednocześnie za każdym razem dokładnie analizując wszystkie czynniki i statystyki prowadzonych działań.

GroupM jest jedną z największych międzynarodowych sieci agencji mediowych, obsługujących marki i klientów z przeróżnych segmentów. Podmioty należące do grupy mają za sobą tysiące zrealizowanych z sukcesem kampanii, z czego wiele zostało nagrodzonych w licznych konkursach i festiwalach. Przy wsparciu holdingu GroupM w 2018 roku powstał pierwszy w Polsce akcelerator dla startupów z obszaru martech – mSpark. Jego celem jest wspieranie merytoryczne i finansowe innowacyjnych projektów z obszaru marketingu i nowych technologii. mSpark razem z Hybrid wspólnie testuje, wdraża i rozwija nowe produkty, które są dostępne w ramach GroupM.

– Z VOX współpracujemy już od ponad dwóch lat i w tym czasie udało nam się z powodzeniem zrealizować ponad 300 kampanii wykorzystujących In-Image Ads. Działania z jego użyciem przynoszą bardzo dobre efekty i zarówno my, jak i nasi klienci jesteśmy zadowoleni nie tylko z samego innowacyjnego formatu, ale przede wszystkim z pozyskiwanego w ramach kampanii ruchu i jego jakości. Dlatego też format ten będziemy dalej rekomendować i wykorzystywać w przyszłych działaniach – mówi Tomasz Szulkowski, COO mSpark, platformy innowacji współtworzonej przez GroupM.

Jeśli zależy Ci na wysokiej jakości ruchu pozyskiwanym z kampanii, który pomoże Ci zrealizować cele zarówno brandingowe, jak i sprzedażowe, koniecznie powinieneś zwrócić uwagę na innowacyjny format In-Image Ads i korzyści, jakie z jego zastosowania płyną. Więcej informacji na temat spółki VOX i oferowanych przez nią rozwiązań dostępnych jest na stronie voxexchange.io/

 

Artykuł powstał we współpracy z VOX.