Infinity Media z kampanią telewizyjną leku OTC Enterol

Dom mediowy Infinity Media realizuje kolejną już w tym roku kampanię telewizyjną leku Enterol – probiotyku przywracającego równowagę mikroflory jelit. Współpraca jest następstwem podpisanej w styczniu umowy z firmą farmaceutyczną A&D Pharma Services, wygranej w drodze przetargu.
O autorze
0 min czytania 2016-07-13

Kampania sponsorska leku Enterol nie jest pierwszą realizowaną w tym roku. Wcześniejsze działania prowadzone były od stycznia do marca 2016 roku, a lek promowany był za pomocą 15 i 30 sekundowych spotów.

Obecna realizacja została zaplanowana na okres od 16 czerwca do 17 lipca 2016, kierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25+. Aktualna kampania Enterolu ma format 8-sekundowego billboardu sponsorskiego. Reklama emitowana jest w stacjach ogólnopolskich – TVN, TVP 1 i TVP2 i tematycznych z portfolio TVN. Kreacja reklamowa prezentuje rodzinę zajadającą owoce na pięknej, słonecznej plaży i cieszącą się urokami idealnych wakacji.

Kampania telewizyjna leku OTC Enterol została zaplanowana i zakupiona przez Infinity Media, zaś za realizację spotu reklamowego odpowiada MBT PRODUCTION Produkcja Filmowa i Telewizyjna. Reżyserem i producentem billboardu jest Bartłomiej Bandoła.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj