TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Influencer is not an idea”: poznaj kulisy influencer marketingu na konferencji online

„Influencer is not an idea”: poznaj kulisy influencer marketingu na konferencji online
Czasy nachalnej reklamy, zdjęć produktów przy twarzy i pustych obietnic (na szczęście) się kończą. Influencer marketing to dziś autentyczność, storytelling i zaangażowanie, ale takie na serio – przekonuje agencja Lettly, która organizuje trzecią edycję konferencji „Influencer is not an idea”.
O autorze
2 min czytania 2025-04-09

Jeśli zastanawiasz się: „jakie strategie działają w influencer marketingu?”, „w jaki sposób budować relacje, które przekładają się na wyniki?” oraz „jak wygląda przyszłość współpracy marek z twórcami?”, to odpowiedzi na te i wiele więcej pytań poznasz już 17 kwietnia 2025 roku podczas konferencji online.

Właśnie wtedy odbędzie się tegoroczna edycja wydarzenia „Influencer is not an idea”. Tegoroczny temat brzmi „Nowa rzeczywistość – autentyczność 2.0, microspołeczności i creators economy”, co oznacza, że uczestnicy będą rozmawiać m.in. o nadchodzących trendach i wybranych case studies, a także wspólnie nagrają pierwszy w Polsce podcast zrealizowany na żywo w trakcie konferencji online.

Udział w konferencji „Influencer is not an idea” jest bezpłatny, a dla tych, którzy nie zdołają uczestniczyć w niej na żywo, przygotowano również dostęp do nagrań.

Dla kogo „Influencer is not an idea”?

Kiedy warto wybrać się na konferencję „Influencer is not an idea”? Jeśli:

  • pracujesz w marketingu,
  • tworzysz strategie,
  • współpracujesz z influencerami
  • lub po prostu chcesz być o krok przed resztą,

koniecznie zarezerwuj miejsce na wydarzeniu już dziś, a 17 kwietnia 2025 roku dołącz do innych entuzjastów influencer marketingu podczas konferencji online.

Sprawdź program i zapisz się!

Podczas konferencji „Influencer is not an idea”, 17 kwietnia o godz. 11, usłyszymy następujące wystąpienia:

  • „Czy mniej znaczy więcej? Mikrospołeczności i nisze w Influencer Marketingu” – Natalia Sochacka (Lettly),
  • „UGC: Jak marki przestają mówić, a zaczynają słuchać?” – Ola Jurgen & Paulina Łysoń (Easy, Tiger),
  • „PS To nieprawda – czyli o tym, jak Fake Out Of Home zaciera granice między kreacją a rzeczywistością i czy w ogóle ma ona jeszcze znaczenie” – Sławomir Klimkowski (2012 Agency),
  • „FROM ZERO TO HERO: YoPRO i siła marketingu influencerów” – Jakub Łagoda, Danone (YoPro),
  • „55 Influencer Is Not An Idea, But They Can Make Them Bigger” – Dawid Kaźmierczak (Polot),
  • „Girlhood 2.0: Czy tradewife to też rebel(ka) i do czego przydaje się girl math? Czyli historia o tym, jak dziewczyńskość zawładnęła TikTokiem” – Maria Perschke & Marta Warisela (Y&Lovers).

Ponadto zaplanowano także:

  • rozmowę Marcina Kukółki, LOTTE Wedel i Zuzanny Śleszyńskiej, Lettly pt. „Budowanie brandu przez niestandardowe działania – na przykładzie Fabryki Czekolady E. Wedel”,
  • oraz podcast na żywo pt. „Czy podcast może być słupem reklamowym?” z udziałem Mateusza Ciećwierskiego i Krystiana Wojtkowskiego (realizacja: podcast Słup Reklamowy & Marcin Łukasik, Studio PLAC).

Zarejestruj się już dziś i dowiedz się, jak skutecznie wykorzystywać influencer marketing w 2025 roku.

Artykuł reklamowy powstał we współpracy z Lettly.

O Lettly
Lettly – agencja strategiczna influencer marketingu, która od ponad dekady pomaga markom tworzyć kampanie, które TRWAJĄ i DZIAŁAJĄ. „Influencer is not an idea” to więcej niż konferencja — to filozofia Lettly. Bo influencer marketing to przemyślana strategia, zaufanie i świadome partnerstwo. Pracowali dla takich gigantów jak Zalando, Wedel, Żywiec Zdrój, Unilever, Netflix i Rak’n’Roll.