Jeśli zastanawiasz się: „jakie strategie działają w influencer marketingu?”, „w jaki sposób budować relacje, które przekładają się na wyniki?” oraz „jak wygląda przyszłość współpracy marek z twórcami?”, to odpowiedzi na te i wiele więcej pytań poznasz już 17 kwietnia 2025 roku podczas konferencji online.
Właśnie wtedy odbędzie się tegoroczna edycja wydarzenia „Influencer is not an idea”. Tegoroczny temat brzmi „Nowa rzeczywistość – autentyczność 2.0, microspołeczności i creators economy”, co oznacza, że uczestnicy będą rozmawiać m.in. o nadchodzących trendach i wybranych case studies, a także wspólnie nagrają pierwszy w Polsce podcast zrealizowany na żywo w trakcie konferencji online.
Udział w konferencji „Influencer is not an idea” jest bezpłatny, a dla tych, którzy nie zdołają uczestniczyć w niej na żywo, przygotowano również dostęp do nagrań.

Dla kogo „Influencer is not an idea”?
Kiedy warto wybrać się na konferencję „Influencer is not an idea”? Jeśli:
- pracujesz w marketingu,
- tworzysz strategie,
- współpracujesz z influencerami
- lub po prostu chcesz być o krok przed resztą,
koniecznie zarezerwuj miejsce na wydarzeniu już dziś, a 17 kwietnia 2025 roku dołącz do innych entuzjastów influencer marketingu podczas konferencji online.

Sprawdź program i zapisz się!
Podczas konferencji „Influencer is not an idea”, 17 kwietnia o godz. 11, usłyszymy następujące wystąpienia:
- „Czy mniej znaczy więcej? Mikrospołeczności i nisze w Influencer Marketingu” – Natalia Sochacka (Lettly),
- „UGC: Jak marki przestają mówić, a zaczynają słuchać?” – Ola Jurgen & Paulina Łysoń (Easy, Tiger),
- „PS To nieprawda – czyli o tym, jak Fake Out Of Home zaciera granice między kreacją a rzeczywistością i czy w ogóle ma ona jeszcze znaczenie” – Sławomir Klimkowski (2012 Agency),
- „FROM ZERO TO HERO: YoPRO i siła marketingu influencerów” – Jakub Łagoda, Danone (YoPro),
- „55 Influencer Is Not An Idea, But They Can Make Them Bigger” – Dawid Kaźmierczak (Polot),
- „Girlhood 2.0: Czy tradewife to też rebel(ka) i do czego przydaje się girl math? Czyli historia o tym, jak dziewczyńskość zawładnęła TikTokiem” – Maria Perschke & Marta Warisela (Y&Lovers).

Ponadto zaplanowano także:
- rozmowę Marcina Kukółki, LOTTE Wedel i Zuzanny Śleszyńskiej, Lettly pt. „Budowanie brandu przez niestandardowe działania – na przykładzie Fabryki Czekolady E. Wedel”,
- oraz podcast na żywo pt. „Czy podcast może być słupem reklamowym?” z udziałem Mateusza Ciećwierskiego i Krystiana Wojtkowskiego (realizacja: podcast Słup Reklamowy & Marcin Łukasik, Studio PLAC).
Zarejestruj się już dziś i dowiedz się, jak skutecznie wykorzystywać influencer marketing w 2025 roku.

Artykuł reklamowy powstał we współpracy z Lettly.
O Lettly
Lettly – agencja strategiczna influencer marketingu, która od ponad dekady pomaga markom tworzyć kampanie, które TRWAJĄ i DZIAŁAJĄ. „Influencer is not an idea” to więcej niż konferencja — to filozofia Lettly. Bo influencer marketing to przemyślana strategia, zaufanie i świadome partnerstwo. Pracowali dla takich gigantów jak Zalando, Wedel, Żywiec Zdrój, Unilever, Netflix i Rak’n’Roll.