„Influencer is not an idea”: poznaj kulisy influencer marketingu na konferencji online

„Influencer is not an idea”: poznaj kulisy influencer marketingu na konferencji online
Czasy nachalnej reklamy, zdjęć produktów przy twarzy i pustych obietnic (na szczęście) się kończą. Influencer marketing to dziś autentyczność, storytelling i zaangażowanie, ale takie na serio – przekonuje agencja Lettly, która organizuje trzecią edycję konferencji „Influencer is not an idea”.
O autorze
2 min czytania 2025-04-09

Jeśli zastanawiasz się: „jakie strategie działają w influencer marketingu?”, „w jaki sposób budować relacje, które przekładają się na wyniki?” oraz „jak wygląda przyszłość współpracy marek z twórcami?”, to odpowiedzi na te i wiele więcej pytań poznasz już 17 kwietnia 2025 roku podczas konferencji online.

Właśnie wtedy odbędzie się tegoroczna edycja wydarzenia „Influencer is not an idea”. Tegoroczny temat brzmi „Nowa rzeczywistość – autentyczność 2.0, microspołeczności i creators economy”, co oznacza, że uczestnicy będą rozmawiać m.in. o nadchodzących trendach i wybranych case studies, a także wspólnie nagrają pierwszy w Polsce podcast zrealizowany na żywo w trakcie konferencji online.

Udział w konferencji „Influencer is not an idea” jest bezpłatny, a dla tych, którzy nie zdołają uczestniczyć w niej na żywo, przygotowano również dostęp do nagrań.

Dla kogo „Influencer is not an idea”?

Kiedy warto wybrać się na konferencję „Influencer is not an idea”? Jeśli:

  • pracujesz w marketingu,
  • tworzysz strategie,
  • współpracujesz z influencerami
  • lub po prostu chcesz być o krok przed resztą,

koniecznie zarezerwuj miejsce na wydarzeniu już dziś, a 17 kwietnia 2025 roku dołącz do innych entuzjastów influencer marketingu podczas konferencji online.

Sprawdź program i zapisz się!

Podczas konferencji „Influencer is not an idea”, 17 kwietnia o godz. 11, usłyszymy następujące wystąpienia:

  • „Czy mniej znaczy więcej? Mikrospołeczności i nisze w Influencer Marketingu” – Natalia Sochacka (Lettly),
  • „UGC: Jak marki przestają mówić, a zaczynają słuchać?” – Ola Jurgen & Paulina Łysoń (Easy, Tiger),
  • „PS To nieprawda – czyli o tym, jak Fake Out Of Home zaciera granice między kreacją a rzeczywistością i czy w ogóle ma ona jeszcze znaczenie” – Sławomir Klimkowski (2012 Agency),
  • „FROM ZERO TO HERO: YoPRO i siła marketingu influencerów” – Jakub Łagoda, Danone (YoPro),
  • „55 Influencer Is Not An Idea, But They Can Make Them Bigger” – Dawid Kaźmierczak (Polot),
  • „Girlhood 2.0: Czy tradewife to też rebel(ka) i do czego przydaje się girl math? Czyli historia o tym, jak dziewczyńskość zawładnęła TikTokiem” – Maria Perschke & Marta Warisela (Y&Lovers).

Ponadto zaplanowano także:

  • rozmowę Marcina Kukółki, LOTTE Wedel i Zuzanny Śleszyńskiej, Lettly pt. „Budowanie brandu przez niestandardowe działania – na przykładzie Fabryki Czekolady E. Wedel”,
  • oraz podcast na żywo pt. „Czy podcast może być słupem reklamowym?” z udziałem Mateusza Ciećwierskiego i Krystiana Wojtkowskiego (realizacja: podcast Słup Reklamowy & Marcin Łukasik, Studio PLAC).

Zarejestruj się już dziś i dowiedz się, jak skutecznie wykorzystywać influencer marketing w 2025 roku.

Artykuł reklamowy powstał we współpracy z Lettly.

O Lettly
Lettly – agencja strategiczna influencer marketingu, która od ponad dekady pomaga markom tworzyć kampanie, które TRWAJĄ i DZIAŁAJĄ. „Influencer is not an idea” to więcej niż konferencja — to filozofia Lettly. Bo influencer marketing to przemyślana strategia, zaufanie i świadome partnerstwo. Pracowali dla takich gigantów jak Zalando, Wedel, Żywiec Zdrój, Unilever, Netflix i Rak’n’Roll.