Influencer marketing a celebrity endorsement
Kluczowe w influencer marketingu jest to, czy dana osoba wywiera realny wpływ na odbiorców. Czy jest on większy, czy mniejszy, zależy już od wielu czynników. Oczywiście influencer nie istnieje bez swojej społeczności, osób, które go słuchają, śledzą jego poczynania, podążają za nim. Czym jednak influencer różni się od celebryty czy lidera opinii?
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Influencer marketing marki Play
Marka Play współpracuje z influencerami od wielu lat, praktycznie początkując ten trend w Polsce. Jak wyglądał kiedyś i jak obecnie kształtuje się influencer marketing prowadzony przez Play? Co jest najważniejszego we współpracy na linii marka influencer i dlaczego warto od samego początku włączyć twórcę internetowego w kreowanie koncepcji działań?
Posłuchaj co w tej kwestii mają do powiedzenia Olga Gralińska z Play, Wojtek Walczak z agencji Plej i Damian Jemioło z NowegoMarketingu, sprawdź najnowszy odcinek Marketing Przegadany.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing