Inne style Ż w nowej kampanii gatunków Żywca

Ruszyła kampania telewizyjna stylów piwnych Żywca pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować”. Od 24 kwietnia w ogólnopolskich stacjach emitowany jest spot promujący wariant Żywiec Białe, a od dzisiaj również Żywiec APA.
O autorze
1 min czytania 2017-05-04

Nowe spoty prezentują style piwne warzone w Żywieckiej Szkole Piwowarskiej, gdzie wciąż odkrywane są nowe browarnicze kierunki i inspiracje. Wiosenna kampania Żywca podkreśla smak oraz niepowtarzalny charakter każdego z żywieckich stylów piwnych.

W reklamie występują pracownicy związani od lat z Arcyksiążęcym Browarem w Żywcu, którzy zachęcają do poszukiwania swojego stylu Ż.

Nowa odsłona kampanii skupia sią na dwóch wariantach z bogatej oferty marki. Żywiec APA to piwo o świeżym i wyrazistym smaku, a charakterystyczna dla niego goryczka powstaje ze zderzenia pięciu gatunków chmielu. Żywiec Białe to z kolei przyjemne, lekkie, piwo pszeniczne z nutą kolendry o łagodnym i orzeźwiającym smaku. Każde z piw w szerokiej ofercie marki ma inny charakter i każdy konsument z łatwością odkryje swój styl Ż.

Kampanię dla marki Żywiec stworzyła Agencja 2012. Za działania digital odpowiada agencja VML Poland, działania PR – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj