16 grudnia br. w okolicach wejść Dworca PKP Warszawa Śródmieście została postawiona niewzykła instalacja z włóczki i światła, której autorem jest polski artysta Sławomir Brzoska. Celem instalacji jest zwrócenie uwagi warszawiaków na skalę zanieczyszczeń klimatu i konieczność działań na rzecz poprawy jakości powietrza. Kolor specjalnie zaaranżowanej przestrzeni będzie się zmieniał, od czerwonego do zielonego, w zależności od poziomu smogu w stolicy. Instalacja będzie zasilana za pomocą energii z paneli fotowoltaicznych, a po zakończeniu ekspozycji włóczka – łącznie 14 km, z której została przygotowana, zostanie przekazana do schroniska dla bezdomnych zwierząt, dzięki czemu posłuży jako wypełnienie ciepłych legowisk.
Instalację można oglądać do 22 grudnia.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zero Emission Store jest kontynuacją działań w ramach programu innogy goes green, mającego na celu promowanie inicjatyw ograniczających wpływ firmy na środowisko. W ramach programu innogy goes green firma systematycznie poszerza swoją ofertę produktów związanych z energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych, w tym oferuje nowoczesne instalacje fotowoltaiczne, a także uruchomiła usługę carsharingową – innogy go!, oferującą samochody wyłącznie elektryczne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Celem marki jest dążenie do realizacji idei Zero Emission Future. Wyraża ona wizję przyszłości, do której dążymy. Dla wielu mieszkańców stolicy marzeniem jest miasto wolne od smogu. Dlatego jako innogy dokładamy starań w dążeniu do przyszłość, w której energia wytwarzana będzie w sposób ekologiczny. Chcemy, by miasto było przyjazne dla naszego zdrowia i środowiska, żeby było lepszym miejscem do życia dla nas i kolejnych pokoleń. Działania każdego z nas mają na to wpływ. Chcemy więc przybliżać warszawiakom przyszłościowe rozwiązania przyjazne klimatowi – komentuje Sebastian Janda, dyrektor pionu klientów indywidualnych i MSP w innogy Polska. Do takich rozwiązań należą te, które w ciągu całego swojego cyklu użytkowania nie generują zanieczyszczeń lub generują ich mniej.
Wszyscy, którzy odwiedzą Zero Emission Store, będą mogli także skorzystać z oferty innogy Nowa Energia, dzięki której otrzymają rabat na energię elektryczną i wspólnie z firmą wesprą produkcję energii ze źródeł odnawialnych. Im smog będzie większy w Warszawie danym dniu, tym zniżka będzie większa. Klienci, którzy zdecydują się na ofertę, dzięki dodatkowej opłacie miesięcznej będą mogli wspierać produkcję zielonej energii. Odwiedzający otrzymają także ekologiczny gadżet i vouchery na przejazd w innogy go!
Więcej informacji o ofercie innogy Polska promującej ideę Zero Emission Future można znaleźć na stronie www.zeroemissionstore.pl.
Projekt Zero Emission Store realizowany jest we współpracy z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT.