Innovation Day 2015 – innowacja przyszłością

Innovation Day 2015 – innowacja przyszłością
Innovation Day to konferencja w całości poświęcona innowacji w szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Tegoroczna edycja odbyła się 21 maja w warszawskim Centrum Konferencyjnym Muranów. Wzięło w niej udział prawie 400 osób.
O autorze
1 min czytania 2015-06-09

Na konferencję zaproszono grono światowej klasy ekspertów, których innowacyjne rozwiązania przodują w wielu dziedzinach. Wśród prelegentów znaleźli się m.in. Gijs Van Wulfen, który opowiedział o tym, kiedy pojawia się innowacja, czym jest, skąd czerpać inspiracje. A to wszystko z nawiązaniem do wielkich, historycznych odkryć. Erica Orange ze swoim mężem Jaredem Weinerem (futuryści ze The Future Hunters) przybliżyli przyszłość trendów i innowacji, a także dziesięć obszarów, które staną się jej osią. Eduardo Battiston z Isobar Brasil przedstawił proces tworzenia Fiat Live Store, pierwszego na świecie wirtualnego sklepu, a także krótką prezentację innowacyjnego projektu, wykonanego również dla fiata – kluczyków samochodowych z miernikiem poziomu alkoholu w wydychanym powietrzu. Stiven Kerestegian, Design Leader, Open Innovation Strategist & Social Entrepreneur w LEGO wytłumaczył, jak ważny dla jego firmy jest głos konsumentów i ile pomysłów, inspiracji można od nich pozyskać metodą crowdsourcingową.

O tym, jak istotny jest dźwięk w komunikacji marki i jak wpływa na odbiorcę przekonywał Max Kickinger z Raven and Finch. Z kolei Neil Haribsson, współzałożyciel Cyborg Foundation, opowiedział o tym, jak wszczepienie urządzenia elektronicznego w jego głowę, pozwalającego „słyszeć” kolory, zmieniło całkowicie jego życie i wpłynęło na twórczość.

Podczas wydarzenia miał miejsce finał konkursu „Best Startup. Reinventing Marketing & Sales”. Z 34 zgłoszonych startupów, wybranych zostało 5, które zaprezentowały swoją ofertę podczas konferencji: KoalaMetrics, Landingi.pl, Prowly, Quantum Lab Co., oraz ZenCard Ltd, któremu przyznano nagrodę główną, za technologię stworzoną do wspierania programów lojalnościowych i aktywizacj klienta.

Organizatorem Innovation Day było Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fot: Only Only

Słuchaj podcastu NowyMarketing