Na konferencję zaproszono grono światowej klasy ekspertów, których innowacyjne rozwiązania przodują w wielu dziedzinach. Wśród prelegentów znaleźli się m.in. Gijs Van Wulfen, który opowiedział o tym, kiedy pojawia się innowacja, czym jest, skąd czerpać inspiracje. A to wszystko z nawiązaniem do wielkich, historycznych odkryć. Erica Orange ze swoim mężem Jaredem Weinerem (futuryści ze The Future Hunters) przybliżyli przyszłość trendów i innowacji, a także dziesięć obszarów, które staną się jej osią. Eduardo Battiston z Isobar Brasil przedstawił proces tworzenia Fiat Live Store, pierwszego na świecie wirtualnego sklepu, a także krótką prezentację innowacyjnego projektu, wykonanego również dla fiata – kluczyków samochodowych z miernikiem poziomu alkoholu w wydychanym powietrzu. Stiven Kerestegian, Design Leader, Open Innovation Strategist & Social Entrepreneur w LEGO wytłumaczył, jak ważny dla jego firmy jest głos konsumentów i ile pomysłów, inspiracji można od nich pozyskać metodą crowdsourcingową.
O tym, jak istotny jest dźwięk w komunikacji marki i jak wpływa na odbiorcę przekonywał Max Kickinger z Raven and Finch. Z kolei Neil Haribsson, współzałożyciel Cyborg Foundation, opowiedział o tym, jak wszczepienie urządzenia elektronicznego w jego głowę, pozwalającego „słyszeć” kolory, zmieniło całkowicie jego życie i wpłynęło na twórczość.
Zobacz również
Podczas wydarzenia miał miejsce finał konkursu „Best Startup. Reinventing Marketing & Sales”. Z 34 zgłoszonych startupów, wybranych zostało 5, które zaprezentowały swoją ofertę podczas konferencji: KoalaMetrics, Landingi.pl, Prowly, Quantum Lab Co., oraz ZenCard Ltd, któremu przyznano nagrodę główną, za technologię stworzoną do wspierania programów lojalnościowych i aktywizacj klienta.
Organizatorem Innovation Day było Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Fot: Only Only
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing