TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

InPost podpisał pięcioletnią umowę partnerską z Vinted

Platforma sprzedażowa zyskuje dostęp do 35.000 punktów obioru na 8 rynkach w Europie.
O autorze
1 min czytania 2022-02-21

InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – podpisał pięcioletnią umowę partnerską z Vinted, największą w Europie internetową platformą sprzedażową w segmencie mody używanej. Tym samym InPost staje się jednym z partnerów Vinted w całej Europie. Usługa będzie świadczona pod marką InPost w Wielkiej Brytanii, Polsce i we Włoszech oraz Mondial Relay we Francji, Belgii, Holandii, Portugalii i Hiszpanii.

Umowa pozwoli wykorzystać rozległą transgraniczną sieć InPost obejmującą 35.000 punktów doręczeń poza domem i oferując użytkownikom Vinted ekonomiczną, wygodną opcję odbioru zakupów w dogodnym dla nich czasie i miejscu.

– To nasze pierwsze paneuropejskie partnerstwo, obejmujące wszystkie osiem rynków, na których jesteśmy obecni. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek. Nasza umowa z Vinted pokazuje, że InPost ma skalę i możliwości, aby być strategicznym partnerem w zakresie dostaw poza domem dla firm działających na rynkach całej Europy – ze szczególnym uwzględnieniem usług out-of-home. Cieszymy się, że możemy być częścią rozwiązania wysyłkowego Vinted – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

– Jako firma skoncentrowana na oferowaniu naszym członkom najlepszych możliwości wyboru sposobu wysyłania i odbierania przesyłek, ze szczególnym uwzględnieniem PUDO i opcji skrytek, z przyjemnością kontynuujemy udaną współpracę z InPost i Mondial Relay na wielu rynkach w Europie – dodaje Vytautas Atkočaitis, dyrektor ds. wysyłek w Vinted.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Vinted jest największym internetowym rynkiem konsumenckim w Europie dedykowanym modzie używanej, z ponad 50 milionami użytkowników w 13 krajach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kiedy do mieszkańców Polski docierały alerty RCB z prośbą o pozostanie w domach z powodu niebezpiecznych porywów wiatru, do ostrzeżenia dołączył się InPost. „Zostań w domu, Twoja paczka zaczeka” – informuje firma, zapewniając dodatkowy czas na odbiór przesyłek z Paczkomatów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się