InPost przedłuża czas odbioru przesyłek z powodu silnego wiatru

InPost przedłuża czas odbioru przesyłek z powodu silnego wiatru
Od wczoraj do mieszkańców Polski docierają alerty RCB z prośbą o pozostanie w domach z powodu niebezpiecznych porywów wiatru. Do ostrzeżenia dołącza się InPost. „Zostań w domu, Twoja paczka zaczeka” – informuje firma, zapewniając dodatkowy czas na odbiór przesyłek z Paczkomatów.
O autorze
1 min czytania 2022-02-17

Użytkownicy aplikacji InPost otrzymują dzisiaj powiadomienia o możliwości odebrania przesyłek z Paczkomatów w późniejszym terminie. Firma, w trosce o bezpieczeństwo swoich klientów, postanowiła wydłużyć czas odbioru paczek o dodatkowe dwie doby.

Alert RCB? Spokojnie, paczka zaczeka. Zostań w domu, a jeśli musisz wyjść na zewnątrz – uważaj na porywisty wiatr. Przedłużamy czas na odbiór Twojej paczki o dodatkowe 48 h. Odbierz ją, kiedy pogoda się poprawi.

Oprócz powiadomień, jakie pojawiają się w aplikacji mobilnej InPost, do klientów został skierowany także komunikat Rafała Brzoski. Prezes firmy zamieścił w mediach społecznościowych filmik, w którym krótko  wspomina o podpisaniu umowy partnerskiej z Vinted, po czym dodaje, że „wiadomość dnia” jest związana z panującymi obecnie warunkami atmosferycznymi

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Przekazem dnia dla Was wszystkich jest jedno: w czasie wichury dziś i w sobotę zostańcie w domu. Nie wychodźcie.

Warto dodać, że podpisanie pięcioletniej umowy z platformą sprzedażową, o której wspomina prezes InPostu, oznacza dla Vinted dostęp do ponad 35 tys. nowych punktów odbioru w Europie. InPost staje się tym samym strategicznym partnerem w zakresie dostaw w formacie poza domem dla firm działających na ośmiu europejskich rynkach. Jest to kolejne strategiczne partnerstwo marki, po niedawno podpisanej umowie z serwisem ogłoszeniowym OLX.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS
Od niedawna w sklepach sieci Żabka pojawiają się Paczkomaty typu InDoor firmy InPost.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się