– To kolejna bardzo ważna, strategiczna umowa InPost. Współpracujemy praktycznie ze wszystkimi platformami sprzedażowymi działającymi w Polsce. Zakładamy, że już w pierwszym roku współpracy zanotujemy istotne wolumeny kierowane do Paczkomatów InPost – bo dostawy do naszych Paczkomatów są najczęściej wybieraną formą dostawy przez klientów e-commerce w Polsce – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.
InPost podkreśla, że jest gotowy na obsługę zwiększonego ruchu. W ubiegłych latach firma zrealizowała program inwestycyjny, dzięki któremu na terenie całego kraju powstało ponad 16 tys. Paczkomatów.
Zobacz również
– Wciąż jednak mamy jeszcze przestrzeń dla kolejnych tego typu umów i strategicznych partnerstw – dodaje Rafał Brzoska.
– Usługa Przesyłek OLX cieszy się coraz większą popularnością. Opcja ta dostępna jest już w ponad połowie czyli niemal 13 mln ogłoszeń obecnych na naszej platformie. Cieszymy się na partnerstwo z InPost. To kolejny krok w realizacji naszego celu, którym jest dostarczanie użytkownikom komfortowych rozwiązań – powiedział Michał Malewski, general manager OLX.
PS #NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
InPost deklaruje, że Paczkomaty to jedna z najbardziej ekologicznych form dostawy. Wśród rozwiązań InPostu mających na celu minimalizowanie śladu węglowego pojawiły się też opakowania wielokrotnego użytku, Elektro Zwroty czy stacje ładowania samochodów elektrycznych.
PS 2
W promocję usługi InPost zaangażowali się aktorzy i gwiazdy YouTube, prowadząc na platformie rozrywkowy kanał „Masz przesyłkę!”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing