Instagram testuje możliwość tworzenia naklejek dzięki AI

Instagram testuje możliwość tworzenia naklejek dzięki AI
Instagram pracuje nad stworzeniem narzędzi wykorzystujących generatywne AI. Jednym z nich ma być generator naklejek, które użytkownicy będą mogli stworzyć na podstawie komend tekstowych.
O autorze
1 min czytania 2023-05-09

Alessandro Paluzzi opublikował wpis na Twitterze, w którym podzielił się informacją o tym, że Instagram opracowuje proces pozwalający użytkownikom generować własne naklejki dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji. 

Na przedstawionym screenie widzimy komunikat: „Wprowadź frazę, aby za pomocą AI stworzyć naklejkę”, co sugeruje, że po wpisaniu dowolnej treści, użytkownicy będą mogli wygenerować własne mini dzieło.

fot. Twitter 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Użytkownicy będą mogli dodać Instagram Stickers do swoich zdjęć lub filmów. Nowa potencjalna opcja Instagrama to podobno jedno z wielu narzędzi, nad którymi pracuje Meta. 

– Myślę, że istnieje możliwość przedstawienia agentów sztucznej inteligencji miliardom ludzi w sposób, który będzie użyteczny i znaczący. Eksplorujemy możliwości czatu w WhatsApp i Messengerze, narzędzia do tworzenia wizualizacji postów na Facebooku i Instagramie oraz reklam, a z czasem także doświadczeń wideo i multimodalnych. Spodziewam się, że te narzędzia będą wartościowe dla wszystkich, od zwykłych ludzi po twórców i firmy – komentuje Mark Zuckerberg w najnowszej aktualizacji wyników Meta.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Metaverse to gigantyczna szansa dla naszego regionu [podcast]

Czy wirtualna rzeczywistość może zastąpić tę naszą realną? Czy taki świat będzie wykluczający, czy raczej inkluzywny? Kto będzie go budował? O tym rozmawiamy z naszymi gośćmi w odcinku NowyMarketing Podcast.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2 Meta odnotowuje duże straty finansowe. Powodem mniejsze zyski z reklam i ogromne inwestycje w metaverse

Wpływy reklamowe Meta Platforms, do którego należą platformy Facebook, Messenger, WhatsApp i Instagram, zmniejszyły się w porównaniu do 2021 roku. Finanse znacząco obciążył pion Reality Labs obejmujący sprzęt do wirtualnej rzeczywistości.