Instagram Trends kwiecień 2025: ZORZA drugim największym profilem wydarzenia

Instagram Trends kwiecień 2025: ZORZA drugim największym profilem wydarzenia
Sprawdź, jakie treści okazały się najciekawsze dla użytkowników Instagrama w kwietniu 2025 według raportu Instagram Trends Sotrender.
O autorze
1 min czytania 2025-05-12

ZORZA drugim największym profilem wydarzenia na polskim Instagramie

Nowy profil w raporcie Trends, i jednocześnie nowy festiwal na mapie Polski, ZORZA szturmem podbija nasze rankingi i serca festiwalowiczów.

Profil festiwalu (@otozorza), którego jednym z głównych organizatorów jest Dawid Podsiadło, jest już dziś drugim największym profilem wydarzenia na polskim Instagramie z liczbą ponad 143 tys. obserwujących.

Profil Zoi Skubis drugim najbardziej angażującym profilem w kategorii „podróże”

Zoja Skubis, najmłodsza Polka, która zdobyła ośmiotysięcznik, w kwietniu rozpoczęła swoją kolejną wyprawę – tym razem na najwyższy szczyt świata – Everest. Podobnie jak przy zeszłorocznej ekspedycji, także teraz jej wyprawa budzi niemałe zainteresowanie na Instagramie, gdzie Zoja regularnie komunikuje się ze swoimi obserwatorami.

Profil młodej podróżniczki był w kwietniu drugim najbardziej angażującym profilem w kategorii „podróże” z niemal dwukrotnie wyższą wartością wskaźnika Activity Index niż trzeci profil w rankingu. 

Magda Biejat z największym przyrostem liczby obserwujących

Jak na Instagramie wygląda kampania prezydencka?

W kwietniu Sławomir Mentzen pozostał liderem wszystkich rankingów, umacniając swoją pozycję w zestawieniu obserwujących (ze wzrostem o 6%).

Jednak najbardziej spektakularny przyrost w liczbie obserwujących, bowiem aż o 43%, odnotowaliśmy na profilu Magdy Biejat, którą na koniec kwietnia obserwowało niemal 80 tys. Polaków. O 41% wzrosła również liczba obserwatorów na profilu Adriana Zandberga, którego obserwuje obecnie 88 tys. osób.

Mentzen pozostał liderem zaangażowania na Instagramie, deklasując Rafała Trzaskowskiego i pozostałych rywali. Wskaźnik Activity Index na jego profilu osiągnął wartość ponad 2 tys., co jest niemal trzykrotnie lepszym wynikiem niż Rafała Trzaskowskiego na drugiej pozycji w rankingu.

Aż 10 z 15 najlepszych postów miesiąca również zostało opublikowanych na profilu Sławomira Mentzena.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

PS Ad Trends marzec 2025: SHEIN zwiększyło liczbę reklam o 153%, reklama Lindt z zasięgiem ponad 11 mln