Akcja została przygotowana dla operatora komórkowego Red Bull MOBILE, który oferuje usługi mobilne ludziom prowadzącym aktywny tryb życia i stale korzystającym z internetu, także w smartfonie. Celem kampanii jest wejście w interakcję z klientami Paczkomatów® InPost z wykorzystaniem inteligentnego Wi-Fi, nawiązanie z nimi kontaktu oraz zainteresowanie ich marką Red Bull MOBILE. Dodatkowo, akcja łączy światy online i offline – jej uczestnicy po skorzystaniu z Wi-Fi zobaczą na ekranach swoich smartfonów zaproszenie do skorzystania z promocyjnego pakietu 1 GB i odwiedzenia salonu stacjonarnego.
Jak to działa?
Klient odbierający przesyłkę w Paczkomacie® InPost widzi nalepki, które informują go o możliwości połączenia z darmowym Wi-Fi. Po zalogowaniu się na ekranie smartfona zostanie wyświetlony specjalny voucher Red Bull MOBILE (przesyłany również na maila), który klient może wymienić w wybranym salonie Play na darmowy starter z internetem 1 GB. Finalnie pozostaje mu już tylko wykorzystać starter i cieszyć się internetem Red Bull MOBILE. Akcja potrwa do końca grudnia.
Zobacz również
Social WiFi, podobnie jak Paczkomaty® InPost, dostarcza usługi wspierające działania e-commerce, a akcja z Red Bull MOBILE jest pierwszym przykładem zastosowania integracji – mówi Rafał Brzoska, CEO Integer.pl.
Social WiFi dostarcza usługę Wi-Fi nie tylko w hotelach, restauracjach, czy sklepach, ale również na eventach, akcjach specjalnych i konferencjach. Dbamy o ciągły rozwój, integrujemy naszą platformę analityczno-marketingową z innymi narzędziami i technologiami, tak żeby była wszechstronnie wykorzystywana i wspierała działania w obszarach e-commerce, marketingu, sprzedaży i budowania wizerunku. Integracja z Paczkomatami® InPost jest kolejnym krokiem w rozszerzaniu oferty dla naszych Klientów – mówi Artur Racicki, CEO Social WiFi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing