Do udziału w kampanii zaproszono polskie konsumentki, użytkowniczki farb Olia, które w ramach 3 spotów prezentują różne benefity produktu. Pierwszy, promujący odcień Głęboka czerń mówi o łatwości aplikacji i wyjątkowym blasku jaki Olia zapewnia włosom. Drugi spot z Bardzo Jasnym Blondem w roli głównej podkreśla fakt, że z Olią można uzyskać idealny odcień blondu za każdym razem. Ostatni spot z serii bazujący na odcieniu Intensywnej Miedzi przekonuje, że nawet przy częstym farbowaniu Olią włosy zachowują idealny wygląd.
Nowoczesna formuła Olii jest oparta na naturalnym olejku, który pielęgnuje włosy i ułatwia wnikanie koloru. Farba jest łatwa do nałożenia i ma przyjemny, kwiatowy zapach. Nie tylko nadaje włosom intensywny kolor i blask, ale sprawia również że włosy są niezwykle miękkie i pełne życia.
Zobacz również
„Wyzwanie, przed którym stanęliśmy, to przekonanie polskich konsumentek przyzwyczajonych do standardowych farb opartych na amoniaku do wypróbowania czegoś nowego. Naszym zadaniem było przełamanie stereotypu, zgodnie z którym samodzielna zmiana koloru włosów jest uciążliwa i obarczona ryzykiem zniszczenia włosów. Dlatego żeby uwiarygodnić przekaz zdecydowaliśmy się, by to prawdziwe użytkowniczki Olii zostały ambasadorkami marki i opowiadały o jej zaletach.” – powiedziała Agnieszka Mazur, Account Director z agencji Publicis.
Przygotowane przez agencję Publicis spoty telewizyjne będą emitowane między innymi w kanałach należących do stacji TVP, POLSAT i TVN.
Po stronie agencji Publicis nad przygotowaniem kampanii pracowali: Alex Boucher (Senior Art Director), Stella Gonet (Senior Copywriter), Agnieszka Mazur (Account Director), Katarzyna Niebudek (Account Manager). Stronę klienta reprezentują: Paulina Kaczmarek Kubicka (Marketing Director), Michał Forowicz (Group Product Manager), Joanna Piórko (Product Manager). Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Agencja Publicis współpracuje z Garnierem od 23 lat. W 2010 roku jury konkursu EFFIE Awards przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing