ING Bank Śląski postanowił w nietypowy sposób wynagrodzić swoich Klientów oraz osoby korzystające z Programu bankujesz-kupujesz. By zdobyć serca Klientów poprzez pozytywne zaskoczenie oraz wzbudzenie pożądanych emocji, skorzystano z technologii Augmented Reality (pol.: Rozszerzona Rzeczywistość).
– Zależało nam na tym, aby w najnowszej promocji Programu bankujesz-kupujesz zaprosić Klientów internetowych do interakcji z promowanymi produktami
Zobacz również
i dostarczyć im rozrywki w trzech wymiarach. Zwróciliśmy się do agencji Lemon Sky, która zaproponowała nam idealne połączenie naszych działań komunikacyjnych z możliwościami jakie daje rozszerzona rzeczywistość – mówi Artur Stania, specjalista ds. marketingu ING Banku Śląskiego.
“Internetowi mają więcej”, więc katalog produktów Programu bankujesz-kupujesz skrywa w sobie “coś więcej”. Ukryta nagroda to interaktywna gra, która wykorzystuje znany i lubiany z przełomu wieków mechanizm gry w węża. Tym razem w nowej odsłonie, gdzie liczy się spryt, skuteczność oraz chęć odkrycia niewidocznego. Specjalnie przygotowana trójwymiarowa plansza, pociąg Wifi-Express, który jest nieodzownym elementem kampanii internetowych oraz trójwymiarowe nagrody Programu bankujesz-kupujesz spotykają się razem na okładce katalogu i to one służą do zabawy.
– Przedstawienie słynnej gry „Wąż” jako podróż WiFi Expressem pośród trójwymiarowych produktów z katalogu Programu bankujesz-kupujesz było strzałem w dziesiątkę. To kolejny dowód na to, że klienci internetowi w ING mają lepiej. Tym razem mają więcej rozrywki i rozszerzonych emocji – dodaje Artur Stania. Dzięki technologii AR okładka katalogu produktów Programu bankujesz-kupujesz zostaje rozpoznana przez aplikację internetową dostępną pod adresem: www.wifi-express.pl/bankujesz i wraz z użytkownikiem stają się głównymi aktorami w interaktywnej zabawie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– AR nie jest nową technologią, ale z racji małej ilości wdrożeń w Polsce nadal pozytywnie zaskakuje, a poziom zaangażowania korzystających z niej ludzi jest zacznie wyższy od standardowych narzędzi marketingowych – mówi Przemek Pawlak, Head of Digital Production w Lemon Sky.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja Lemon Sky stosowała Augmented Reality w projektach m. in. dla takich marek jak Volvo, Bosch, Tesco, Polpharma, WINIARY, miasto Szczecin oraz Muzeum Powstania Warszawskiego. Projekt AR dla marki KFC został nagrodzony w 2011 roku MIXX Awards za najlepsze zastosowanie nowych mediów.