Instalacja, to interaktywny instrument muzyczny, który dostarcza o wiele więcej bodźców niż klasyczny wyświetlacz. Można się w niej zagłębić i poczuć się jej częścią. Pod wpływem nacisku wyświetlają się nowe kolory, a także włączają się dodatkowe dźwięki i muzyka nabiera tempa. Całość służy dzieciakom w zabawie – obiekt zaciekawia je i dostarcza im przeżyć.
Kontakt podopiecznych Fundacji z instalacją i reakcje dzieciaków na jej doznania został uwieczniono w wizerunkowych spocie przybliżającym problem porażenia mózgowego u dzieci.
Zobacz również
– Zależało nam na tym aby uniknąć wzbudzania litości, tylko pokazać w tej kampanii radość, nadzieję, przyszłość i prawdziwą pracę z dziećmi. Czyli to, co naprawdę daje Fundacja Kolorowy Świat – komentuje Marek Cichy, Team Leader K2 Motion.
Spot będzie emitowany w kanałach TVP od listopada do grudnia, a już dziś można go obejrzeć w kanale YouTube:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach