Kampania jest elementem projektu „Usuwanie zalegających sieci z Bałtyku”, realizowanego przez WWF od 2011 roku. Projekt jest finansowany przez fundację Baltic Sea 2020.
Kampania obejmuje polskie i litewskie media. Większość działań Performics realizuje w internecie, kierując użytkowników na stronę sieciwidma.wwf.pl poprzez działania SEM, reklamę display, AOD oraz malingi. Dodatkowo, w największych serwisach internetowych nadmorskich miejscowości (m.in. Dziennikbaltycki.pl, Pomorze.Naszemiasto.pl) pojawią się artykuły poświęcone problemowi sieci zalegających w Morzu Bałtyckim.
Zobacz również
Działania w internecie uzupełnia kampania radiowa przygotowana także przez Performics. Kierowane do rybaków spoty, zachęcające do pobrania mapy zaczepów i dodawania na niej nowych obiektów, emitowane są w nadmorskich rozgłośniach, m.in. Radio Gdańsk.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]