Kampania jest elementem projektu „Usuwanie zalegających sieci z Bałtyku”, realizowanego przez WWF od 2011 roku. Projekt jest finansowany przez fundację Baltic Sea 2020.
Kampania obejmuje polskie i litewskie media. Większość działań Performics realizuje w internecie, kierując użytkowników na stronę sieciwidma.wwf.pl poprzez działania SEM, reklamę display, AOD oraz malingi. Dodatkowo, w największych serwisach internetowych nadmorskich miejscowości (m.in. Dziennikbaltycki.pl, Pomorze.Naszemiasto.pl) pojawią się artykuły poświęcone problemowi sieci zalegających w Morzu Bałtyckim.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Działania w internecie uzupełnia kampania radiowa przygotowana także przez Performics. Kierowane do rybaków spoty, zachęcające do pobrania mapy zaczepów i dodawania na niej nowych obiektów, emitowane są w nadmorskich rozgłośniach, m.in. Radio Gdańsk.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]