Interaktywna świąteczna kampania marketingowa Discover iSpot

iSpot uruchamia kampanię świąteczną – w jej ramach prezentuje szereg pomysłów na wyjątkowy upominek. Wśród propozycji znalazło się etui na iPhona w formie stylowej torebki, kamera nagrywająca sferyczny obraz w jakości 4K czy ekspres, który obudzi nas rano zapachem kawy.
O autorze
1 min czytania 2016-12-08

iSpot to miejsce, w którym słowo „technologia” ma dużo szersze znaczenie – to nie tylko sprzęt – to także wiedza i umiejętność korzystania z niego w sposób praktyczny, rozwijający zainteresowania, wygodny i podkreślający osobowość, mówi Aleksandra Niegowska, Marketing Lead iSpot Apple Premium Reseller. Stąd nazwa kampanii „Discover iSpot” – zachęcamy klientów, by razem z nami odkrywali fascynujący świat 2.0. i tą pasją dzielili się z najbliższymi – szczególnie w okresie świątecznym.

W ramach kampanii iSpot prezentuje premierowe wydanie Magazynu iSpot. Na sześćdziesięciu stronach można znaleźć artykuły poświęcone innowacjom w codziennym życiu, informacje dotyczące najnowszych trendów, stylowych dodatków czy wskazówki zwiększające efektywność używania sprzętu, zebrane w kategoriach: iStart, iTrend, iTech, iFun, iStyle, iLike, iHelp oraz iAudio. Oprócz minimalistycznej grafiki, pięknych zdjęć oraz inspirujących treści, twórcy Magazynu iSpot postawili na jego użyteczność. Wydanie papierowe (w nakładzie 67 000) wsparte zostało technologią pozwalającą na interaktywne czytanie w wersji online oraz odkrywanie nowych treści dzięki aplikacji TAP2C. Magazyn dystrybuowany jest w miesięcznikach luksusowych, tygodnikach opinii, press pointach, wśród stałych klientów oraz w salonach iSpot. Magazyn jest dostępy w aplikacji dostępnej na iOS i Android pod nazwą „Magazyn iSpot”.

Uzupełnieniem Magazynu jest katalog Discover iSpot, w którym, w zależności od sezonu, znajdą się najbardziej trendowe produkty. Grudniowe wydanie zawiera propozycje prezentowe dla całej rodziny na nadchodzące święta. Katalog ukazał się nakładem 250 000 sztuk.

Kampania świąteczna iSpot to także rozmowy o mądrych prezentach z ambasadorem marki Łukaszem Jakóbiakiem i ekspertami iSpot oraz konkurs „Święta iPrezenty”, zorganizowany we współpracy z RMF FM i RMF Maxxx. Do wygrania nagrody – sterowany bezprzewodowo droid z gwiezdnych wojen Sphero BB-8, mobilny głośnik Bluetooth JBL Charge 3 Black, oraz Słuchawki Beats by DRE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkursy świąteczne dostępne są także w mediach społecznościowych, w tym na fan page’u https://www.facebook.com/iSpotAPR/

Więcej szczegółów: http://ispot.pl/s,discover_ispot 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się