Interaktywne billboardy Audible zachęcają do odtwarzania prawdziwych kryminalnych historii

Interaktywne billboardy Audible zachęcają do odtwarzania prawdziwych kryminalnych historii
Billboardy Audible powstały, aby zachęcić odbiorców do odtwarzania podcastów i audiobooków opowiadających kryminalne historie oparte na faktach.
O autorze
1 min czytania 2022-06-22

W ramach kampanii „A Line-up Unlike Any Other” Audible – amerykański producent i sprzedawca audiobooków należący do firmy Amazon – zaprezentował nietypowe billboardy imitujące odtwarzacze kasetowe. W ten sposób marka zachęca odbiorców do poznawania prawdziwych kryminalnych historii w formie audio.

Na billboardach zostały umieszczone kody QR, dzięki którym słuchacze zostają przekierowani na stronę Audible z wybranymi tytułami, aby następnie – na przykład w drodze do pracy – słuchać kryminałów. Pierwszy billboard, który powstał we współpracy z agencją Talon Outdoor, został opatrzony tytułem „93 kobiety”.

Albert Hogan, starszy dyrektor ds. marketingu Audible podkreśla, że kryminały to często prawdziwe ludzkie historie, które nie powinny zostać zapomniane.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kampania ukazuje niezwykłą, porywającą i często nieprzyjemną rzeczywistość zbrodni, jakie są dokonywane na co dzień wokół nas i kładzie nacisk na ofiary, które zbyt często pozostają zapomniane. Chcieliśmy ożywić te historie w nowy, interesujący sposób, dlatego współpracujemy z agencją Talon, aby w niekonwencjonalny sposób zachęcić odbiorców do zatrzymania się i wysłuchania tych historii – wyjaśnia Hogan.

Pierwszy z billboardów pojawił się 22 czerwca w tętniącej życiem dzielnicy Brixton w Londynie. Kolejny stanie 4 lipca przy jednej z ulic w mieście Salford w Greater Manchester.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcję wspierają działania w mediach społecznościowych, a także kampania prowadzona w telewizji, streamingu i w kinach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Coraz więcej marek decyduje się na wykorzystywanie kodów QR w swoich działaniach marketingowych. Jaki potencjał kryją kody QR znajdujące się w centrum kreatywnych kampanii?

fot. thedrum.com