Aby z dumą uhonorować swoje meksykańskie korzenie, Corona wprowadziła na rynek nowy produkt i nawiązała współpracę z popularną platformą do nauki języków Duolingo. Marka, promując Hard Seltzer Limonada, chce zaoferować konsumentom zabawne i przystępne rozwiązanie do nauki języka hiszpańskiego, na początek ucząc ich poprawnego wymawiania słowa „limonada”.
Na Las Vegas Strip pojawił się wyjątkowy, interaktywny automat z napojami Corona. Konsumenci, którzy chcieli zakupić produkt Corony, otrzymywali komunikat z automatu, by złożyć zamówienie w języku hiszpańskim: „Dame una Corona Hard Seltzer Limonada, por favor”. Osoby, które poprawnie wypowiedziały zdanie, otrzymywały do zamówienia darmową próbkę produktu, a ci, którym się nie udało, otrzymali subskrypcję usługi premium Duolingo, by podrasować swój hiszpański i następnym razem poprawnie zmówić napój.
Zobacz również
– Dzięki partnerstwu z Duolingo, podczas witania naszego najnowszego Hard Seltzer Limonada w rodzinie Corona, chcieliśmy w zabawny sposób uwzględnić szczególną rolę, jaką odgrywa język w ożywianiu różnych kultur – powiedziała Ann Legan, wiceprezes ds. marketingu marki Corona.
– Jedną z najtrudniejszych rzeczy w nauce nowego języka jest podtrzymywanie kontaktu z nim, natomiast czerpanie przyjemności z nauki jest kluczem do utrzymania motywacji. Cieszę się, marka Corona wykorzystuje swoje zasięgi, aby podkreślić znaczenie języka i prawidłowej wymowy – i sprawia, że jest to zabawne – powiedział Sam Dalsimer, global head of communications Duolingo.
Przez całe lato fani Corony mogą odświeżyć swój hiszpański, odwiedzając duolingo.com/redeem i użyć kodu „limonada”, aby uzyskać bezpłatną miesięczną subskrypcję Duolingo Plus.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing