Intermarché wprowadza program jeszcze niższych cen dla klientów

Intermarché obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego specjalnego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich kategorii taniej nawet do 56%.
O autorze
1 min czytania 2020-07-07

W lipcu program obejmie ponad 1 000 wybranych produktów z różnych kategorii. W ramach programu co tydzień będzie obowiązywała inna oferta z promocyjnymi cenami. W pierwszym tygodniu lipca rabaty objęły m.in. warzywa i owoce (taniej nawet do 56%) wędliny (do 42%) oraz nabiał (do 33%).

– Grupa Muszkieterów wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów. Tym razem przygotowaliśmy program promocji skierowany do kupujących w sieci Intermarché. Dzięki nowej ofercie klienci odczują w swoich portfelach znaczące oszczędności. Uruchomiony program, który w każdym tygodniu lipca obejmie setki produktów, doskonale oddaje dewizę Intermarché: „Świeżo, tanio, z optymizmem”. W kolejnych tygodniach kupujący w Intermarché będą mogli nabyć wybrane artykuły taniej do 50, 40 oraz 30% – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor ds. komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów

Drugim filarem, na którym został oparty program, jest obniżka cen wybranych produktów z uwagi na obniżone stawki VAT.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj