Internet i marki ruszyły na pomoc po pożarze w „Darach Natury”

pożar Dary Natury
Po pożarze, który zniszczył zakład „Darów Natury”, internet zareagował błyskawicznie. Klienci i marki połączyli siły, by pomóc firmie stanąć na nogi. Wsparcia udzielili m.in. profil Pomysłodawcy, Shoper czy InPost.
O autorze
1 min czytania 2025-10-28

W nocy z piątku na sobotę (24–25 października br.) w siedzibie firmy „Dary Natury” wybuchł pożar, który w krótkim czasie strawił część zakładu produkcyjnego, magazyny, biura oraz pomieszczenia mieszkalne. Choć nikomu nic się nie stało, straty materialne są ogromne. Na szczęście – w najtrudniejszym momencie – społeczność internetowa i znane marki pokazały, jak wielką siłę ma solidarność.

Poruszające słowa właściciela

Wkrótce po zdarzeniu na facebookowym profilu „Darów Natury” pojawiło się wideo z emocjonalnym wystąpieniem właściciela firmy, dr Mirosława Angielczyka – zielarza i twórcy marki. Momentami łamiącym się głosem dziękował strażakom za ofiarną walkę z ogniem, a klientom i sympatykom – za wsparcie i słowa otuchy.

Podkreślił też, że żaden z pracowników nie straci pracy, mimo trudnej sytuacji. Zamiast organizować zbiórkę pieniędzy, poprosił o coś prostszego – zakup produktów marki, bo to właśnie w ten sposób można realnie pomóc firmie stanąć na nogi.

Internet reaguje

Wieść o pożarze szybko rozniosła się po sieci. Informację udostępnił m.in. Instytut Zielarstwa Polskiego i Terapii Naturalnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prawdziwe poruszenie w sieci spowodował jednak wpis w mediach społecznościowych Kamila z profilu Pomysłodawcy, który wyjaśnił, że markę zna od bardzo dawna, korzysta z ich produktów i zaapelował o pomoc do swoich obserwatorów.

Marki włączają się do pomocy

Po wpisie Kamila, sklep internetowy marki został przeciążony z uwagi na ogromny ruch, który wygenerowali chętni do pomocy klienci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W tym momencie do pomocy włączył się Shoper, na którego platformie działa sklep internetowy „Darów Natury”. Na zaistniałą sytuację zareagował dyrektor firmy oraz zespół administratorów. Dzięki ich wsparciu strona ponownie zaczęła prawidłowo funcjonować.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To nie koniec wsparcia od marek. Okazało się również, że pomocy udzielił InPost. Wszystkie zamówienia zostaną dostarczone za połowę normalnej ceny za wysyłkę.

„Dary Natury” dziękują

28 października na profilu „Darów Natury” pojawiły się szczere podziękowania – zarówno dla Kamila, jak i dla marek oraz setek osób, które pomagają firmie przetrwać ten trudny czas.

Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy „Dary Natury”.

PS Internauci, politycy, biznes i marki zachęcają do kupowania paluszków Beskidzkich