InternetBeta 2016, czyli tygiel wiedzy, inspiracji i energii

W dniach 14-16 września podrzeszowska Kielnarowa po raz kolejny gościła uczestników konferencji InternetBeta. Społeczność, która, mimo że często zapatrzona w ekrany swych smartfonów i komputerów, nie zapomina o najważniejszym, czyli swoich ludziach wokół.
O autorze
2 min czytania 2016-09-20

To właśnie w tym magicznym miejscu ponad 500 uczestników, w tym twórcy projektów internetowych, przedstawiciele agencji reklamowych i digitalowych, inwestorzy, start-upowcy, blogerzy, osoby związane z odnoszącymi sukcesy serwisami i sklepami internetowymi, a także socjologowie oraz psychologowie tworzą jedną wielką rodzinę, by dzielić się tym, co wiedzą i co napędza ich do kolejnych działań.


Stoiska prezentujące partnerów konferencji. Tu Microsoft.

InternetBata – kopalnia wiedzy o sieci

Ósma edycja jednej z najbardziej rozpoznawalnych imprez branży internetowej zaskoczyła, nawet stałych bywalców, mnogością poruszanych tematów. Niemal 100 prelegentów poruszyło ważne dla branży kwestie, w tym te dotyczące roli influencerów (m.in. Rafał Masny, Urszula Szymczyk czy Kamil Bolek), świata start-upów (Marcin Kasz), e-commerce (m.in. Wojciech Tomaszewski i Kamil Kardaś), problemów związanych z prawem (Michał Kluska) oraz kulinarnymi pasjami Polaków (Tomasz Lach i Anna Starmach). Jak zwykle nie zabrakło też doskonale znanych nazwisk, takich jak Barbara Stawarz, Michał Sadowski, Paweł Tkaczyk, Bartłomiej Gola, Piotr Bucki czy Paweł Sala.

Inspirującym wydarzeniem, które zgromadziło licznych słuchaczy i wywołało ożywione rozmowy był panel poświęcony collaborative economy prowadzony przez Łukasza Zgiepa. W panelu uczestniczyli w między innymi prof. Bolesław Rok z Akademii Leona Koźmińskiego, Renata Narożyńska z Ubera i Jakub Sobczak reprezentujący portal PolakPotrafi.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Piotr Bucki

Szansa dla start-upów

W tym roku podczas konkursu StartupSito rywalizowało osiem wybranych zespołów, jakie miały możliwość przedstawienia swojej działalności przed jury oraz uczestnikami konferencji. Cała społeczność skupiona wokół InternetBeta służyła pomocą i radami dla innowacyjnych przedsiębiorców, a także poddała ich pomysły ocenie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nagrodą publiczności została uhonorowany projekt SaaSmgr stworzony przez gdański software house Neoteric. Główną nagrodę StartupSito zdobył natomiast start-up SmartBOX, który jest twórcą aplikacji Smarthouse – systemu do zarządzania elektrycznością w inteligentnym domu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Beta to ludzie, wyjątkowy klimat i możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Dla Startupów to szansa na znalezienie klientów, nawiązanie relacji, zebranie opinii i sugestii, realne wsparcie ze strony uczestników. Zwycięskie projekty będziemy wspierać naszymi kanałami, na różne sposoby i zapraszamy ich na kolejną edycję, żeby opowiedzieli o rozwoju projektu przed publicznością – mówi Mateusz Tułecki, pomysłodawca i organizator konferencji InternetBeta.

Niepowtarzalna atmosfera

Nie można zapomnieć o tym, że InternetBeta to wydarzenie o wielu obliczach, ponieważ od lat jest też mini festiwalem muzycznym. W czasie tegorocznej edycji konferencji o atmosferę wzbogacającą networking zadbali tacy wykonawcy jak Steve Nash, Bovska, Milov oraz Gooral. Muzyczne podróżne pozwoliły rozgrzać i tak już mocno rozpaloną atmosferę, a tym samym ułatwić poznawanie uczestników i potencjalnych partnerów biznesowych.

Organizatorem konferencji InternetBeta jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Głównym partnerem InternetBeta 2016 był Microsoft Surface. W czasie konferencji wykorzystano między innymi urządzenie Surface Pro 4, na którym prowadził warsztaty oraz zagrał Steve Nash.