To kontynuacja akcji charytatywnej, którą rozpoczął w zeszłym roku Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający w Bluerank. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęła również Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.
Łódzkie firmy postanowiły wykorzystać okazję zbliżających się Mikołajek i zrobić z tej okazji coś dobrego dla potrzebujących w Łodzi. Inspiracją do wspólnej akcji okazało się zeszłoroczne wyzwanie, które Zbigniewowi Nowickiemu rzucili internauci. W zeszłym roku 40 litrów zupy rozeszło się tak szybko, że akcja została rozszerzona.
Zobacz również
Decyzję o wzięciu udziału w tej inicjatywie podjąłem od razu. Uważam, że trzeba pomagać innym, już wiele razy pokazaliśmy, że w Bluerank pracują ludzie z dobrym sercem i ludzką twarzą. Okazało się, że nie tylko u nas są ludzie wrażliwi i którzy także chętnie angażują się w pomoc innym. Dziękuję wszystkim firmom, które w tym roku przyłączyły się do akcji. Jesteście wielcy – mówi Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający w Bluerank.
W tegorocznej edycji akcji ,,Internety mają serce” weźmie udział 11 firm z branży technologicznej: Accenture, Arden, Atos, Bluerank, Hycom, Imagine, Kamikaze, Makolab, Oberthur Technologies, SEQR i TOYA. Szefowie i pracownicy firm od godziny 12:00 będą rozdawać zupę i pieczywo osobom potrzebującym. Przygotowane zostanie ponad 1200 porcji ciepłego posiłku.
Organizatorzy liczą, że akcja „Internety mają serce” będzie kontynuowana i stanie się tradycją, podobnie jak coroczna wigilia dla osób potrzebujących organizowana przez krakowskich kupców.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Patronat medialny nad wydarzeniem objęła TV TOYA, Młodzi w Łodzi oraz Studenckie Radio Żak Politechniki Łódzkiej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing