W ramach obsługi marki na Facebooku Isobar Polska odpowiada za stworzenie i realizację strategii komunikacji, prowadzenie kampanii reklamowych oraz aktywacji dla konsumentów, m.in. konkursów i akcji promocyjnych.
Monte posiada na Facebooku jedną, globalną stronę prowadzoną dotąd jedynie w języku niemieckim i to za jej pośrednictwem agencja będzie prowadzić komunikację na polskim rynku. – Co ciekawe, mimo braku dotychczasowej komunikacji po polsku, stronę Monte polubiło 100 tys. osób z naszego kraju. To sugeruje, że dla bardzo wielu konsumentów marka ta ma status love brand – mówi Marta Szczepańska, strategy director w Isobar Poland.
Zobacz również
Polski oddział Zott podjął decyzję o powierzeniu projektu agencji bez organizowania przetargu, kierując się udaną dotychczasową współpracą, m.in. przy obsłudze w social media marek Jogobella i Jogobella 0%.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing