Isobar Polska z kampanią wspierającą aplikację TIDAL w Play

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za kampanię promującą muzyczną aplikację TIDAL.
O autorze
1 min czytania 2015-09-10

W socialową kampanię zaangażowano ponad czterdziestu internetowych influencerów. Przez najbliższe tygodnie w sieci będą pojawiały się wpisy ze specjalnymi dedykacjami internetowych celebrytów. W akcji wezmą udział m.in.: Maffashion, Patricia Kazadi, Rafał Maślak, Łukasz Jakóbiak czy Marcelina Zawadzka.   

Aktywacji towarzyszy konkurs skierowany do miłośników muzyki. Użytkownicy mają szansę zadedykować znajomym wybraną piosenkę dostępną w aplikacji. Aby wziąć udział w konkursie należy swoją dedykację udostępnić na profilu na Facebooku lub Twitterze bliskiej osoby i oznaczyć ją hastagiem #playtidal. Autorzy najbardziej kreatywnych dedykacji zostaną nagrodzeni iPadAir 2 Gold, iPhonem 6 Gold oraz słuchawkami JABRA Sport Wireless. 10 wyróżnionych osób otrzyma głośniki X-mini.

Konkurs dostępny jest na stronie: http://play-tidal.pl/

TIDAL to innowacyjna platforma, która pozwala odkrywać muzykę artystów z całego świata i cieszyć się dostępem do ekskluzywnych treści, a także łączyć z wykonawcami. TIDAL jest dostępny w 45 krajach i ma katalog zawierający ponad 30 milionów utworów oraz ponad 75 tysięcy wideo w jakości HD. Serwis oferuje muzykę w najwyższej jakości płyt CD, wideo w jakości HD, profesjonalną redakcję oraz unikatowe doświadczenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj