#IStayHomeFor: Kevin Bacon, Elton John i David Beckham zachęcają do pozostania w domu w ramach akcji agencji McCann

#IStayHomeFor: Kevin Bacon, Elton John i David Beckham zachęcają do pozostania w domu w ramach akcji agencji McCann
„#IStayHomeFor” to wspólna akcja popularnego amerykańskiego aktora Kevina Bacona i agencji McCann. Jej celem jest zachęcenie społeczeństwa do pozostania w domach w związku z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa.
O autorze
1 min czytania 2020-03-23

Akcję #IStayHomeFor zapoczątkował Kevin Bacon, publikując na swoim Facebooku film, w którym powiedział kilka słów na temat inicjatywy. W tym samym czasie aktor trzymał w rękach małą tabliczkę z hasłem kampanii oraz imieniem i nazwiskiem swojej żony – w ten sposób Bacon pokazał, że w obliczu panującej epidemii koronawirusa postanowił pozostać w domu dla swojej ukochanej, aby nie narażać ani siebie, ani jej na zarażenie wirusem.

Inicjatywa #IStayHomeFor jest wspólnym projektem amerykańskiego aktora i agencji McCann, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do nie opuszczania swoich domów jeżeli nie ma takiej potrzeby. W kampanię zaangażowały się już takie osobistości, jak np. David Beckham czy też Elton John.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Już ponad 60 topowych influencerów zaangażowało się w akcję #KoronaCizGłowyNieSpadnie, zainicjowaną przez grupę LTTM. Jej celem jest zachęcanie wszystkich do samoizolacji i stosowania odpowiednich środków prewencyjnych w związku z ogłoszonym stanem pandemii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Od kilku dni w internecie coraz popularniejsza staje się akcja #zostanwdomu, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do pozostania w swoich czterech kątach z powodu panującej epidemii koronawirusa. Swoje zaangażowanie w inicjatywę pokazały także liczne organizacje pozarządowe. W jaki sposób?

PS3

Koronawirus rozprzestrzenia się coraz szybciej i zbiera coraz większe żniwa. W celu wyjścia naprzeciw tej trudnej sytuacji wiele marek zdecydowało się wesprzeć swoich klientów na różne sposoby.