iTaxi i serwis Apaczka.pl nawiązały współpracę, w ramach której klienci platformy Apaczka.pl będą mogli korzystać z iPaczki – usługi logistycznej iTaxi, oferującej dostawy przesyłek w formule „Same Day Delivery”. Usługa skierowana jest głównie do klientów biznesowych – w szczególności do sklepów stacjonarnych oraz internetowych, ale korzystać z niej mogą również klienci indywidualni poszukujący szybkiej dostawy na terenie miasta.
Czas dostawy przesyłek ma istotny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów – 73 proc. osób deklaruje, że zmieni sklep na ten, w którym jest on krótszy, a aż 86 proc. jest skłonnych dokonywać częstszych zakupów, jeśli zamówiony towar trafi do ich rąk w ciągu 12 godzin. Zainteresowanie szybkimi dostawami potwierdzają również dane iTaxi, z których wynika, że w okresie od czerwca do sierpnia br. liczba klientów korzystających z platformy iPaczka, oferującej dostawy tego samego dnia, wzrosła o 64 proc. Do dalszego wzrostu popularności rozwiązania ma się przyczynić współpraca z serwisem Apaczka.pl, wiodącą platformą do zarządzania rozwiązaniami wysyłkowymi. Na mocy podpisanej umowy już od 1 października iPaczka będzie dostępna dla klientów z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Trójmiasta, Łodzi oraz Olsztyna.
Zobacz również
– Nawiązanie współpracy z serwisem Apaczka.pl to kolejny krok w naszym rozwoju, dzięki któremu usługa iPaczka będzie dostępna już nie tylko dla naszych dotychczasowych klientów, ale także wszystkich osób korzystających z usług w serwisie partnera. W ten sposób zapewnimy szerszą możliwość skorzystania z szybkich przesyłek przez nas oferowanych mieszkańcom miast, w których działamy. Nawiązana współpraca to kolejny krok – po dołączeniu do platformy iPaczka.pl oferty FedEx’u zapewniającego serwis krajowy – na drodze do budowania ogólnopolskiego zasięgu usługi iPaczka – komentuje Jarosław Grabowski CEO iTaxi.pl
– Dzięki współpracy z iTaxi, do portfolio naszych serwisów dołącza kolejna usługa kurierska, a użytkownicy serwisu wysyłkowego Apaczka.pl zyskują dostęp do rozwiązania, które cieszy się coraz większą popularnością. Wprowadzenie modelu „Same Day Delivery”, działającego również w weekendy, jest odpowiedzią na zapotrzebowanie naszych klientów, a sama możliwość nadania przesyłki w atrakcyjnej cenie i dostarczanie jej nawet w ciągu 4 godzin, jest atrakcyjnym rozwiązaniem, uzupełniającym naszą ofertę – dodaje Kamil Krzos, Head of Product Development w Alsendo, właściciela serwisu Apaczka.pl.
Spółka wciąż pracuje nad pozyskaniem kolejnych partnerów, pozwalających na dotarcie platformy iPaczka na nowe rynki lokalne. W dalszej perspektywie iTaxi planuje również pojawienie się na rynku przesyłek międzynarodowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing