#IWILLNOTSTOP – T-Mobile rusza z kampanią skierowaną do specjalistów IT

T-Mobile rozpoczyna kampanię pokazującą transformację, jaką przeszła firma: od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do czołowej firmy technologicznej. Prezentuje także możliwości, jakie dzięki tej zmianie zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT.
O autorze
1 min czytania 2020-10-20

W ramach kampanii employer branding zbudowana została całkiem nowa strona internetowa http://www.pracujwtmobile.pl, która uzupełni dotychczasowe zasoby dotyczące kariery na stronach T‑Mobile. Oprócz informacji na temat procesu rekrutacji, zasad i zalet pracy w T-Mobile, czy odświeżonych ogłoszeń rekrutacyjnych, zawierać będzie także sylwetki pracowników firmy.

– T-Mobile jest liderem cyfrowej transformacji, a specjaliści IT znajdą u nas możliwość rozwoju w praktycznie każdej dziedzinie. Łączy nas przekonanie, że innowacyjne technologie dają zupełnie nowe możliwości rozwoju społeczeństwu i biznesowi, a jednocześnie pomagają chronić środowisko naturalne. Taką przyszłość tworzymy, budując i rozwijając rozwiązania, które podnoszą jakość życia milionów ludzi. Chcemy, żeby każdy pracownik T‑Mobile wiedział, że swoją pracą dokłada się nie tylko do sukcesu firmy, ale zmienia na lepsze otaczającą nas rzeczywistość. To jest najważniejszy przekaz naszej najnowszej kampanii, skierowanej do rynku IT: ‘Wybierz pracę, która ma znaczenie – komentuje Dagmara Ptasińska, dyrektor Departamentu Portfolio Produktów HR T-Mobile Polska.

#IWILLNOTSTOP pokazuje, że T‑Mobile jest nowoczesną firmą technologiczną, w której pracownicy mogą realizować się w obszarach pracy nad sztuczną inteligencją, machine learning, cyberbezpieczeństwem, Internetem Rzeczy, systemami Smart City czy rozwojem tzw. gospodarki 4.0. Zespoły produktowe pracują w metodyce agile, dzięki czemu pracownicy mogą poczuć satysfakcję z tworzenia zaawansowanych, innowacyjnych rozwiązań zmieniających życie i biznes klientów.

Działaniom towarzyszyć będzie długofalowa kampania w mediach społecznościowych oraz filmy i animacje pokazujące T‑Mobile jako miejsce rozwoju najnowszych technologii, wspierających cyfrową transformację społeczeństwa. Dodatkowo, potencjalni kandydaci zaproszeni będą do skorzystania z quizu, dostępnego na stronie www.iwillnotstop.pl. Z pozoru abstrakcyjny „test osobowości” został przygotowany tak, by przez opisy osobowości jak najdokładniej odwzorować obszary, wokół których toczy się kampania i możliwości rekrutacyjne T‑Mobile.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#IWILLNOTSTOP jest kampanią globalną Deutche Telekom. Do polskich warunków dostosował ją Zespół Portfolio Produktów HR, T‑Mobile Polska.

Przy stworzeniu działań wizerunkowych firmę wspiera agencja Performante, zaś nową zakładkę kariera przygotowała agencja Job’n’Joy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się