Mogą w nim startować osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, administracji publicznej, organizacji non-profit, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską, działaniami w social mediach, a także debiutujące w zawodzie PR-owca.
Zgłoszenia można przesyłać tylko do 10 MARCA 2015!
Zobacz również
PRoto.pl w tej edycji konkursu po raz trzeci współpracuje z Fundacją Polskiego Godła Promocyjnego, której specjaliści wybiorą swojego laureata wśród tych, którzy tej ocenie będą się chcieli poddać. Konkurs honorowym patronatem objął także Minister Gospodarki.
Oprócz tego spośród wszystkich zgłoszonych, którzy zgodzą się na udział w konkursie i/lub wypełnią zgłoszenia, zainteresowani specjaliści ds. komunikacji, którzy nie są członkami AEPR-u, będą wybierać kandydata do Nagrody Publiczności.
W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyjątkowe rezultaty pojedynczych projektów i spektakularnych kampanii.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Podczas tegorocznej dziewiątej edycji konkursu PRotony pretendenci do wygranej w kategorii – osoba/zespół ds. kampanii w social mediach – będą walczyć także o nagrodę specjalną Instytutu Monitorowania Mediów, Sponsora Strategicznego. IMM przyzna laureatowi w tym roku monitoring internetu aMI na okres trzech miesięcy!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy grono uznanych specjalistów, działających od lat w branży PR; wśród nich są także wszyscy laureaci dotychczasowych edycji konkursu. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali, wieńczącej konkurs. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu.
Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.
Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie. Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Partnerem Strategicznym konkursu jest Teatr Syrena.
Głównym patronem medialnym konkursu Harvard Business Review. Patronami medialnymi są magazyny: EGO, Marketing w Praktyce i Brief oraz portale Biznes.pl i NowyMarketing.pl. Przyjaciółmi konkursu został ponadto program konferencyjny Sukces Pisany Szminką. Partnerem filmowym konkursu jest TV HR, a partnerami Gali: Rent Design, Kompania Piwowarska, Sony, statuetkiszklane.pl i M-DUO Models.