Jacek Gadzinowski (360commerce): Wszystko jeszcze przede mną

Jacek Gadzinowski (360commerce): Wszystko jeszcze przede mną
Tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Jacek Gadzinowski, prezes 360commerce, agencji zajmującej się doradztwem w zakresie e-commerce i e-marketingu. Publicysta, bloger, specjalista sprzedaży, marketingu i komunikacji. Pasjonat sportów deskowych: kitesurfing, wakeboarding, snowboard, longboard.
O autorze
1 min czytania 2012-07-18

1. W marketingu internetowym najważniejsze są… 

 Efekty działań i ich „policzalność”.

 2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce (osobistej) skrzydeł, to…

 Kampania marketingowa (synergia ATL i Internetu) wprowadzenia gry na rynek – Blair Witch Project. Dzięki temu nieznana wcześniej marka Play It (w ramach Onet.pl, grupa ITI) zaistniała w szerokiej świadomości. Również późniejsze prowadzenie marki Play It i zdobycie 16% rynku gier komputerowych w Polsce (2003).

 3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

Wszystko jeszcze przede mną.

 4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…

 Marketing zintegrowany dla KKS Lech Poznań (oparty na mediach społecznościowych i public relations) oraz wielokrotne zwiększenie sprzedaży internetowej produktów związanych z tą marką.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

 Budowa marki RMF FM, na początku istnienia tej stacji radiowej. Eventy, trasy koncertowe, relacje z fanami i liderami opinii, często marketing „partyzancki”.  Ten marketing o lata wyprzedzał to, co teraz niekiedy możemy zobaczyć w innych konfiguracjach, innych brandów.

 6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

 Content video. Youtube oraz telewizje internetowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

 Facebook.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

 Zrozumienie wspólnych celów i profesjonalne podejście do tego, co się robi.

 9. Swoje inspiracje czerpię z…

 Z rozmów z ludźmi poza Internetem oraz obserwacji życia.

 10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

 Wynająłbym 1 mln Chińczyków, ubrał w koszulki białe i czerwone. Ustawił w kształt polskiej flagi i zrobił fotografię z kosmosu. Zasięg takiej akcji, gwarantowany!

 11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

 To lubię.