Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Jacek Jankowski dołącza do Mobile Wings

Jacek Jankowski wzmacnia zespół Mobile Wings Interactive S.A. Obejmie on stanowisko Dyrektora Marketingu.
O autorze
1 min czytania 2012-07-11

fot. Ola Anzel

Weteran polskiej sceny gier reklamowych oraz działań w social media, będzie wspierać wiedzą i doświadczeniem wchodzące w skład holdingu firmy: Mobile Wings, Perpetoom Mobile oraz Suto Arts.

 Wcześniej Jankowski zarządzał agencjami specjalizującymi się w realizacjach gier reklamowych (advergames) oraz niestandardowych akcjach w mediach społecznościowych. Tworzył strategie obecności marek w social media, uczestniczył w realizacji pierwszego w Polsce programu TV, którego komunikacja była oparta wyłącznie o profil na facebook.com/tylkomuzyka. Do klientów, których prowadził można zaliczyć m.in. Danone Polska, Pysio, Zozole, Cinema City, Castrol, BP, Pracuj.pl, Browar Łomża, Cyfrowy Polsat.

 – Decyzja o przyłączeniu się do struktur lidera w produkcji aplikacji i gier mobilnych w Polsce wynika z moich obserwacji tego sektora rynku. Najbliższe miesiące i lata przyniosą znaczący wzrost wartości całego sektora mobilnego, a zwiększające się oczekiwania użytkowników

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

względem aplikacji pomogą w dynamicznym wzroście całego holdingu, co dodatkowo doceniam jako udziałowiec Mobile Wings – komentuje Jacek Jankowski. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing