1. W marketingu internetowym najważniejsze są…
efekty: zgodne z założeniami, policzalne, mające realny wpływ na aktywność biznesową klienta.
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…
każda kolejna, działam na tak wielu polach, że trudno jest wybrać jedną rzecz.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
zarządzanie ludźmi, szczególnie w epoce pokolenia Y.
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…
edukacja rynku reklamowego odnośnie wykorzystania gier w marketingu, którą uprawiam od 2006 roku.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
nie tyle kampania co Rovio i ich produkt, Angry Birds – które pokazują jak determinacją, uczeniem się na własnych realizacjach można dojść do sukcesu niekoniecznie za pierwszym razem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
przejście i połączenie społeczności z mobile marketingiem – social mobile media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
gwarancje skutecznych działań opartych na marketingu wirusowym – tego się nie da przewidzieć.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
wzajemne zrozumienie potrzeb i możliwości oraz po prostu komunikacja.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
z codziennego życia, rozmów z inspirującymi ludźmi, czasu spędzonego z dziećmi.
10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
wykorzystałbym znane mi już kanały dystrybucji produktów na rynkach azjatyckich.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
to uwielbiam i robię to całe życie, można powiedzieć, że od czasów podstawówki.