Foof & Beverage, magazyn uznawany za jeden z najważniejszych, poświęconych przemysłowi spożywczo-alkoholowemu oficjalnie zmienił nazwę popularnego na całym świecie drinka, przyrządzanego z Jacka Daniel’sa w połączeniu z Colą, na „Lemmy”. Nowa nazwa powstała w celu uhonorowania jednego z najważniejszych muzyków rockowych kilku ostatnich dekad, wokalisty zespołu Motörhead, Iana Frasera „Lemmy’ego” Kilmistera. Jego ulubionym drinkiem był właśnie wspomniany Jack z Colą.
W celu oficjalnej zmiany nazwy drinka, fani podpisywali się pod petycją, dostępną na stronie.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Lemmy brał udział w różnych reklamach, wśród których znalazła się niezapomniana kreacja piwa Kronenbourg z 2011 roku, przestawiająca zespół grający jeden ze swoich największych hitów „Ace of Spades” w wersji zwolnionej.
Ostatnią reklamą, w której wziął udział Lemmy, była ta stworzona przez markę mleka Valio, ostatecznie zmieniona na hołd dedykowany zmarłemu muzykowi.
„Lemmy” dołączył do grona drinków nazwanych po zmarłych gwiazdach, jak np. Arnold Palmer, Shirley Temple, Giovanni Bellini, czy Tom Collins.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing