Pod względem sprzedaży przez internet Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się europejskich rynków. Na rok 2020 przewiduje się ją na poziomie aż 90 mld zł, co oznacza, że już za kilka lat sprzedaż internetowa zwiększy udział w handlu detalicznym do 10%. Szczególnego znaczenia nabiera w związku z tym multichannel, czyli zintegrowana sprzedaż wielokanałowa. Przy właściwym zrozumieniu i wykorzystaniu pozwala ona bowiem nie tylko zwiększać sprzedaż, ale również wydatnie obniżać koszty.
Podczas bezpłatnego szkolenia w siedzibie IAB Polska w Warszawie zostaną poruszone zagadnienia z obszaru marketingu w wyszukiwarkach, e-mail marketingu, reklamy display, performance marketingu, mobile i analityki. Padną odpowiedzi m.in. na pytania o to, jak odnaleźć się w świecie szybko postępujących zmian oraz w jaki sposób efektywnie promować swój e-sklep. Zajęcia poprowadzą członkowie grupy roboczej e-commerce działającej w ramach IAB Polska.
Zobacz również
Agenda szkolenia:
- Jak zbudować multichannel w esklepie? – Maciej Hoffmann, Business Development Manager E-commerce & New Acquisition Channels MEC, Head of E-commerce Group IAB
- Marketing w wyszukiwarkach. Możliwości i rozwiązania dla sektora e-commerce – Maciej Gałecki, CEO Bluerank
- Jak przygotować skuteczną kreację email marketingu, która zwiększy sprzedaż – Paweł Sala, Co-founder and Managing Director FreshMail
- 1000 wersji kreacji w 1 sekundę – czy systemy do optymalizacji kreacji są efektywne w kanale e-commerce? – Przemysław Bartkowiak, CEO&Founder Revenue Group
- Jak skutecznie zbudować model efektywnościowy wraz z odpowiednim wolumenem sprzedaży –Magdalena Szyszkowska, Performance Strategy Manager MEC
- Mobile w Twoim e-commerce. Czy to już ten moment? – Tomasz Woźniak, CEO Futuremind
- Nowy wymiar analityki pod e-commerce? – Karolina Romaniuk, Senior Key Account Manager Gemius
Partnerami szkolenia są firmy: Bluerank, FreshMail, Futuremind, Gemius, MEC, Revenue Alley.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę IAB Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing