Jak Poznań budował swoją markę w 2014 roku?

Blisko 10 różnych kampanii promocyjnych, dziesiątki wizyt studyjnych, niestandardowe projekty z blogerami, rozwój Konsorcjum Marki Poznań oraz organizacja szeregu spektakularnych wydarzeń. Tak w 2014 r.
O autorze
0 min czytania 2015-02-04

Miasto Poznań budowało markę miejsca. Film prezentujący wszystkie działania można obejrzeć na YouTubie.

Od 2009 roku Miasto Poznań systematycznie wdraża zmiany i podejmuje działania mające na celu osiągnięcie strategicznych celów określonych w dokumencie Strategia Promocji Marki Poznań. – Z konsekwencją realizujemy projekty flagowe jak np. kampania Akademicki Poznań czy Konsorcjum Marki Poznań, ale dostosowujemy się także do wymogów współczesnego świata i w swoich działaniach wykorzystujemy nowe formy komunikacji np. blogi – tłumaczy Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta.

2014 rok to przede wszystkim kampania promująca otwarcie Bramy Poznania, kampania skierowana do maturzystów – Zaskakująco-Przyciągający Poznań czy działania prezentujące turystyczny i biznesowy potencjał stolicy Wielkopolski jak np. projekt Innovation Teleport z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości i techniki skanowania w 3D.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się