Jak promować pisanie czyli branding i content marketing razem

Współpraca z Maszynadopisania.pl.
O autorze
1 min czytania 2015-08-20

Już dawno skończyły się czasy aby dobra strona internetowa czy też dobry branding marki sprzedawały jej produkty czy usługi. Wszyscy wiedzą, że liczy się coś więcej ale bez podstawy się nie da…Super-Fi przygotowało właśnie te podstawy. Wykorzystując nowe kompetencje Agencji (od czerwca w strukturze Agencji – BrandMade) przygotowaliśmy nowy logotyp wraz z materiałami wizerunkowymi Maszynydopisania.pl – organizacji prowadzącej warsztaty nauki pisania, w której nauczycielami są najlepsi polscy pisarze jak m.in. Katarzyna Bonda, Ewa Madeyska czy Mariusz Czubaj. Kolejnym krokiem było zaprojektowanie strony www organizacji czyli podstaw komunikacji z uczestnikami kursów i warsztatów.

Jak sprzedać jednak warsztaty pisarstwa? „Do kampanii promocyjnej Maszynydopisania zostały przygotowane specjalne materiały. Po pierwsze – sesja zdjęciowa nauczycieli. Znakomitości polskiej powieści, kryminału, reportażu, dziennikarstwa sfotografowaliśmy w charakterystycznych dla nich stylizacjach – opowiada Piotr Dominik szef Super-Fi – Po drugie – kluczem komunikacji jest produkcja własnego contentu.”

Super-Fi opracowało i zrealizowało cykl materiałów video, w których autorzy – nauczyciele prowokują historię ze swojej specjalności – to uczestnicy mają za zadanie je dokończyć i tym samym zmierzyć się ze swoimi mistrzami.

Uzupełnieniem działań content marketingu jest prowadzenie bloga na www.maszynadopisania.pl z autorskimi tekstami pisarzy. Maszynadopisania.pl rozpoczyna kampanię promocyjną pierwszych październikowych kursów 1 września – za którą rzecz jasna odpowiada również Super-Fi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się