Walentynki mają zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Dla niektórych święto zakochanych może nie być tak magiczne. Pizza Hut uważa, że są osoby, którym w okresie walentynkowym przyjdzie zmierzyć się z… zakończeniem relacji. W związku z tym popularna sieć stworzyła pizzę na rozstanie.
Źródło: Pizza Hut
Zobacz również
Pizza dla przyszłych byłych partnerów lub partnerek została nazwana „Goodbye Pie”. W jej skład wchodzą: sos marinara (jako baza), pepperoni, ser i gorący miód z dodatkiem papryczek habanero. Pizza zyskała także oryginalne opakowanie. Na tradycyjnym kartonie znajduje się nadruk popularnego dania w kształcie złamanego serca. Powstała również specjalna strona, na której można wygenerować przeprosiny za rozstanie.
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/02/Zrzut-ekranu-2024-02-8-o-16.14.30-1024x442.png)
Źródło: goodbyepies.com
Oferta jest dostępna wyłącznie w wybranych lokalizacjach w Nowym Jorku, Chicago i Miami.
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]
Zdjęcie główne: Pizza Hut
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Oddział Pizza Hut w Hong Kongu zaserwuje pizzę z wężami
Pizza Hut w Hong Kongu podjęła się niecodziennej współpracy. Weszła w kolaborację z jedną z chińskich restauracji, która posiada ponad stuletnią tradycję. Restauracje wspólnie stworzyły wersję pizzy z wężami.