Zamieszanie wokół koncertu TVP
TVP wraz z Caritasem zorganizowało koncert „Solidarni z Ukrainą”. Wydarzenie obejrzało ok. 3 mln widzów, a sama zbiórka zebrała podobną sumę pieniędzy na rzecz pomocy Ukrainie. W koncercie wzięły udział takie gwiazdy, jak Edyta Górniak, Natasza Urbańska, Maryla Rodowicz czy Justyna Steczkowska. Ta ostatnia wyznała, że wokalistki miały otrzymać honorarium za występ, lecz tylko ona przekazała je na rzecz Caritasu. Pozostałe piosenkarki dementują słowa Steczkowskiej. Jak było naprawdę?
Zobacz również
Netflix przeciwko propagandzie
Jedna z największych platform VOD na świecie – Netflix – nie zgodziła się na włączenie do swojej oferty programów państwowej rosyjskiej telewizji. Ponadto wyszła z gestem dla ukraińskich uchodźców i uchodźczyń w Polsce. Netflix rozszerzył swoją ofertę bajek, filmów i seriali z ukraińskim dubbingiem oraz napisami o 60 produkcji.
Startupy dla Ukrainy
36 startupów, funduszy VC, portali biznesowych i Politechnika Warszawska, utworzyły inicjatywę #startups4UA, która pomaga zebrać pieniądze na rzecz pomocy dla Ukrainy. Startupy planują też wykorzystać swoje możliwości technologiczne i kompetencje w celu pomocy Ukraińcom. Pojawia się coraz więcej inicjatyw spółek technologicznych. Przykładowo – Brand24 zaczął walczyć z rosyjską propagandą i dezinformacją w social mediach, dzięki profilowi „Demaskujemy dezinformację”. Jak startupy chcą pomóc Ukrainie? O tych i pozostałych tematach rozmawiają Damian Jemioło i Wojtek Walczak w najnowszym odcinku podcastu Marketing Przegadany.
POMÓŻ UKRAINIE PRZEKAZUJĄC DAROWIZNĘ NA NASZĄ ZBIÓRKĘ
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing