fot.: Only Only
Imagination Day ma na celu inspirowanie ludzi do twórczego myślenia. W tym roku, aby poszerzyć swoją kreatywność i znaleźć inspiracje, w wydarzeniu wzięło udział ponad 1500 osób.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Wszyscy tegoroczni prelegenci wypadli znakomicie, a ich wystąpienie były wciągające i z pewnością inspirujące. Wśród nich znaleźli się: Andrzej Bukowiński, który zachwycił swoimi kapitalnymi filmami reklamowymi; Lucio Rufo, który przedstawił Beats Music i opowiedział, czemu jest to serwis przełomowy; Carlos Pardo ze studia kreatywnego Dvein pokazywał projekty swojej agencji, w których pozwolili sobie popuścić wodze wyobraźni i stworzyć prawdziwe dzieła; Michał Makarewicz z Pixar opowiedział skąd czerpie inspiracje, jak pracuje oraz co pomaga zwalczyć zastój w kreatywności.
Równie inspirujące były pozostałe prelekcje Luisa Silva Dias z FCB International, Yasuhiro Tsuchiya z Dentsu Inc., Irene Pereyra & Anton Repponen oraz Vasco Vicente z W+K, Amsterdam.
Podczas wydarzenia prezentowana była również wystawa prac z Kolekcji TEN by Fotolia.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Poniżej przedstawiamy wywiady z prelegentami oraz fotorelację z tegorocznej edycji Imagination Day.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Yasuhiro Tsuchiya
Andrzej Bukowiński
Lucio Rufo
Vasco Vicente