Jak w tym roku wyglądało święto kreatywności i inspiracji – Imagination Day 4?

Jak w tym roku wyglądało święto kreatywności i inspiracji – Imagination Day 4?
30 października w Multikinie Złote Tarasy odbyła się 4 edycja Imagination Day, corocznego święta kreatywności.
O autorze
1 min czytania 2014-11-24

fot.: Only Only

Imagination Day ma na celu inspirowanie ludzi do twórczego myślenia. W tym roku, aby poszerzyć swoją kreatywność i znaleźć inspiracje, w wydarzeniu wzięło udział ponad 1500 osób.

Wszyscy tegoroczni prelegenci wypadli znakomicie, a ich wystąpienie były wciągające i z pewnością inspirujące. Wśród nich znaleźli się: Andrzej Bukowiński, który zachwycił swoimi kapitalnymi filmami reklamowymi; Lucio Rufo, który przedstawił Beats Music i opowiedział, czemu jest to serwis przełomowy; Carlos Pardo ze studia kreatywnego Dvein pokazywał projekty swojej agencji, w których pozwolili sobie popuścić wodze wyobraźni i stworzyć prawdziwe dzieła; Michał Makarewicz z Pixar opowiedział skąd czerpie inspiracje, jak pracuje oraz co pomaga zwalczyć zastój w kreatywności.

Równie inspirujące były pozostałe prelekcje Luisa Silva Dias z FCB International, Yasuhiro Tsuchiya z Dentsu Inc., Irene Pereyra & Anton Repponen oraz Vasco Vicente z W+K, Amsterdam.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas wydarzenia prezentowana była również wystawa prac z Kolekcji TEN by Fotolia.

Poniżej przedstawiamy wywiady z prelegentami oraz fotorelację z tegorocznej edycji Imagination Day.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Yasuhiro Tsuchiya 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Andrzej Bukowiński

Lucio Rufo

Vasco Vicente