Warsztaty Mapa Marzeń Marki skierowane są do osób, które szukają inspiracji do rozwoju swojej marki lub zwyczajnie chcą odciąć się od bieżących presji biznesowych i spojrzeć na potencjał swojego projektu z nową, kreatywną energią. Prowadzone w kreatywny sposób zajęcia pozwolą uczestnikowi zrozumieć DNA swojej marki oraz spojrzeć na nią z innej perspektywy.
– Moją intencją w tworzeniu programu warsztatów było, aby w jednorazowym spotkaniu zawrzeć esencję tego, co dowiedziałam się o budowaniu marki i biznesu podczas mojego 8-letniego doświadczenia pracy w marketingu i sprzedaży na międzynarodowych rynkach dla LVMH – Moët Hennessy Louis Vuitton, a także tego, czego nauczyłam się w od moich nowych klientów, prowadząc działalność edukacyjno-doradczą. Chciałam też połączyć w jednych zajęciach myślenie strategiczne i myślenie intuicyjne. Dlatego wzięłam technikę znaną mi z przestrzeni samorozwoju – „mapę marzeń” i dodałam do niej aspekty biznesowe związane z rozwojem marki – mówi Agnieszka Smektała, eksperta w zakresie budowania marki i pomysłodawczyni warsztatów.
Zobacz również
Zajęcia będą trwały 4 godziny i zostaną podzielone na trzy części:
- Część inspiracyjną – poświęconą trendom, gdzie zostaną pokazane konkretne przykłady rozwiązań w tworzeniu jakościowej i innowacyjnej marki.
- Część refleksyjną – uczestnik ma szansę w ustrukturyzowany sposób odpowiedzieć sam sobie na kluczowe pytania w związku z rozwijaną przez niego marką, może też wymienić się swoimi spostrzeżeniami z innymi uczestnikami.
- Część wizualną – tworzenie intuicyjnego kolażu wizualizującego strategię i DNA marki czy projektu.
Warsztaty Mapa Marzeń Marki są nowością w programie Akademii Biznesu i Prawa Mody, skupiającej atrakcyjną ofertę edukacyjną dla osób chcących podnieść swoje kwalifikacje oraz planujących swoją karierę zawodową w sektorze modowym. To właśnie w tym miejscu osoby, które chcą założyć własną markę lub już prowadzą własną firmę odzieżową, przy pomocy specjalistów będą w stanie sprostać problemom, zarówno od strony prawnej, jak i biznesowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– W ramach Akademii, poza studiami podyplomowymi, proponujemy tzw. edukację krótkoterminową, czyli różnego rodzaju kursy oraz szkolenia. Jednym z takich kursów są warsztaty Mapa Marzeń Marki. Zajęcia prowadzone przez Agnieszkę Smektałę powodują, że należy się na chwilę zatrzymać, przeanalizować korzyści, koszty oraz ryzyka podejmowanego przedsięwzięcia. W szkoleniach Mapa Marzeń Marki zwykle biorą udział bardzo ciekawi ludzie, co stymuluje gorącą wymianę myśli i doświadczeń oraz znakomity networking. Sama brałam udział już dwukrotnie w szkoleniu Agnieszki i zawsze byłam pod wrażeniem jej profesjonalizmu – mówi Agnieszka Oleksyn-Wajda, kierownik Akademii Biznesu i Prawa Mody.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Warsztaty Mapa Marzeń Marki odbędą się już 5 czerwca br. w Akademii Biznesu i Prawa Mody / Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Więcej informacji znajduje się na stronie.