E-commerce to już nie przyszłość biznesu. To jego teraźniejszość. Kto nie rozwija swojej firmy w sieci, traci rynek odporny na kryzys. Ważne jest więc, by nie stracić szansy na rozwój i zwiększenie sprzedaży. Biznes nie znosi stagnacji, trzeba w nim myśleć zawsze krok przed konkurencją. Dlatego warto jest postawić na edukację.
Analiza porównawcza między fazami obostrzeń w 2020 i 2021 roku według Fintech wykazała, że od maja 2021 nastąpił wzrost liczby transakcji cyfrowych o 52 procent. Podczas drugiej fali pandemii urosło to do 260 procent. To wystarczający argument do tego, by postawić na rozwinięcie sektora e-commerce w przedsiębiorstwie.
Zobacz również
Co w tym pomoże? eTrade Show.
Targi i konferencja eTrade Show – 15 września w Business Club na PGE Narodowym
eTrade Show to szereg prelekcji, odbywających się na czterech scenach. Podczas wydarzenia o innowacjach w e-commerce powiedzą najwięksi specjaliście w branży. Wśród nich znaleźli się między innymi:
- Sascha Stockem – CEO Nethansa: „Jak wejść na Amazon i maksymalizować zyski? Sprawdzone rozwiązania”
- Rahim Blak – Mosaico: „Tokenizacja. Nowy wymiar e-commerce”
- Sebastian Horoszko – Zaufane.pl: „Czy opinie naprawdę sprzedają? Prezentacja wyników (prawdopodobnie) pierwszego i najbardziej rzetelnego badania w Polsce”
- Rafał Agnieszczak – Furgonetka: „Automaty paczkowe oraz punkty pudo jako rozwiązanie problemu last mile w e-commerce”
- Robert Sosnowski – Reach a Blogger: „Jak zweryfikować efektywność publikacji sponsorowanych influencerów podczas kampanii?”
- Piotr Liroy Marzec i Maciej Sagal: „Automatyzacja i globalny handel oraz siła marketplace”
Pełny program konferencji można znaleźć na: etradeshow.pl/program/#konferencja-lite
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
eTrade Show to nowe możliwości
Poza merytorycznymi wykładami na każdego uczestnika eTrade Show czeka bogata strefa wystawiennicza (ponad 60 marek), gdzie między innymi będzie można przetestować najnowocześniejsze rozwiązania. Jak co roku, wystawcy z sektorów oprogramowania, logistyki, płatności cyfrowych, SEM i SEO przygotują wyjątkowe oferty – ważne tylko w dniu targów. To idealny czas na wynegocjowanie dobrych warunków umowy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Strefa spotkań
Jednym z ważniejszych elementów targów jest nawiązywanie rokujących relacji biznesowych. Podczas eTrade Show przeprowadzone zostanie Business Matching z wykorzystaniem aplikacji targowej. Apka połączy ze sobą biznesy, które mają duże szanse na kompatybilną współpracę.
Rozdanie nagród eTrade Awards
15 września to również finał konkursu dla branży e-commerce – eTrade Awards. Nagrody główne zostaną przyznane w zakresie: najlepszy sklep e-commerce 2020, najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020, najlepszy dostawca 2020, innowacja roku 2020. Głosowanie online startuje 31 sierpnia na stronie etradeshow.pl!
Zarezerwuj swój udział już dziś.
IV edycja eTrade Show
15 września 2021, Warszawa
Sprawdź program: etradeshow.pl/rejestracja
Partnerami wydarzenia są:
- Samorząd Województwa Mazowieckiego – Patron Honorowy
- iAB – Patron Honorowy
- Ceneo – Sponsor Generalny
- Edison – Złoty Sponsor
- PrestaShop – Srebrny Sponsor
- Safevia.net – Brązowy Sponsor
- Mosaico – Partner Strategiczny
Sponsorzy wydarzenia:
- Packeta.pl
- Infobip
Partnerzy konferencji:
- Orlen w paczce
- Seeders
Partner wydarzenia:
- Reach a Blogger
- Deva Group