Jak zwiększyć o 400% ruch w serwisie ogłoszeniowym?

Agencja Bluerank od 6 lat realizuje projekt SEO dla markt.de. Dzięki długofalowej współpracy serwis obecnie znajduje się w TOP3 największych niemieckich portali ogłoszeniowych.
O autorze
1 min czytania 2015-08-26

Kluczem do sukcesu okazała się dobrze zaplanowana kampania SEO i zapewnienie klientowi szkoleń z tego zakresu, dzięki temu markt.de zbudował kompetentny dział SEO oparty na doradztwie agencji.

Markt.de to niemiecki serwis ogłoszeniowy, dysponujący ofertą prawie 2 mln ogłoszeń. Można w nim umieścić darmowe ogłoszenia oraz znaleźć porady z różnych dziedzin, jak np. motoryzacja, ślub, zwierzęta, studia, etc. Codziennie markt.de odwiedza pół miliona użytkowników, co przekłada się na 100 milionów odsłon miesięcznie.

Na początku agencja przeprowadziła audyt SEO, następnie stopniowo wdrażała rekomendacje. Naszym celem było zwiększenie liczby ogłoszeń dodawanych przez użytkowników do serwisu, zwiększenie ruchu mimo wysoko konkurencyjnego otoczenia rynkowego oraz rozwiązanie problemu z indeksacją i duplikacją treści – mówi Jacek Tkaczuk, SEO Director w Bluerank.

Ponadto eksperci Bluerank przeprowadzali szkolenia dla zespołu markt.de oraz zapewniali profesjonalne wsparcie w zakresie SEO przez ponad 6 lat. W ten sposób po stronie klienta udało się stworzyć kompetentny dział, który stopniowo stawał się odpowiedzialny za realizację rekomendowanych przez Bluerank działań, jednocześnie będąc pod merytoryczną opieką agencji. Z pełnym przekonaniem możemy polecić Bluerank jako rzetelnego i kompetentnego partnera biznesowego. Agencja wykazała się bardzo dobrym zrozumieniem naszej strategii, a dodatkowo osiągnęła ponadprzeciętne rezultaty i zapewniła nam wsparcie eksperckie na najwyższym poziomie – mówi Clemens Henle, Chief Operations Officer, markt.de, GmBH & Co. KG.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Realizując projekt dla markt.de Bluerank zyskał doświadczenie w branży ogłoszeniowej zarówno w komunikacji C2C, jak i B2B.

Poniżej case study projektu

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się